Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ikke arbejder min. 70 timer om ugen, får du aldrig succes

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

Alt for mange iværksættere, tror de på 40-50 timer om ugen, kan stifte en virksomhed med mange ansatte, stor omsætning og en god bundlinjer.
Men det kan man bare ikke.
Når det efter 5-7 år kører, så kan man sikkert arbejde mindre.
Men de første mange år, kræver det bare en gigantisk indsats og længere er den ikke.

Her forklarer jeg hvorfor:

 

Så går du med store drømme, så må du få fingeren ud og give den gas, ellers når du aldrig dine drømme.

De bedste hilsner

Martin

Ps. Husk Aminotastic, det bliver årets fedest aften!

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Hobbyshoppen.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er modtaget Big Smile

Fra Assens
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Carry Communication Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så ved jeg, hvad jeg har i vente;) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

TAK!!

Det har vi blandt andet diskuteret det i kvinde-forummet.
Hvor "man" IKKE VILLE arbejde mere end 37 timer om ugen - alt andet var bandlyst. Men "man" mente alt kom flyvende serveret på et sølvfad (alt bare ville kører som smurt fra start af med bl.a. kundekreds, produkt osv. - i en branche hvor "man" var helt grøn og ikke have det mindste netværk)

Not gonna happend! - Og hvis det gør? Så lov mig, at spille lotto med sådan et held! ;-)

Hvis ikke man vil ligge det arbejde og tid i det som der er behov for - så opnår man ikke succes.
Tid er det mest dyrebare vi har, men laver man det man brænder for så er tidens "value" lige pludselig ligegyldig for en.

Man skal altid lave noget helhjertet, eller også skal man lade helt være!

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bliver glad når jeg læser dette.. Jeg er simpelthen så træt af at møde folk, der netop tror at det at blive selvstændig handler om at få mere tid til familien, sig selv, etc. Måske kan man balancere tingene i den retning hvis man arbejder som freelancer men hvis man ønsker at starte og drive en virksomhed må man indstille sig på år med mange mange arbejdstimer. Sådan er det bare. Heldigvis er det jo også superfedt, fordi man udlever sin drøm og - forhåbentlig - ser det vokse. Jeg har min egen virksomhed med knap 7 år på bagen og det er faktisk først inden for de sidste par år at det har fundet et lidt mere "normalt" leje arbejdsmæssigt. Og det er sket i takt med at vi dels har konsolideret os på arbejdet og dels at jeg har udviklet min organisation så mine dygtige medarbejdere nu kan løfte mange flere ting og tage over for mig i flere og flere sammenhænge. Så ja - 5-7 år er nok en meget god tommelfingerregel:-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Giver dig helt ret Martin!.

Har prøvet at arbejde meget, men måtte erkende at jeg gjorte det forkerte med for få penge (det kan mange timer ikke hjælpe mod :))

Nu gør jeg klar til at prøve igen, hårde og klogere end nogensinde. Målet er ikke er stor virksomhed med millioner på kontoen, tilgengæld når jeg målet hurtigere, og overhaler de andre :)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for sangen :)

Den vil jeg spille gang på gang..

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er ikke engang løgn, men når det er ens eget så bliver de fleste mange timer arbejder med et smil på læben. Skype-Smile

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du har het ret, enten gir man sig helt eller også skal man glemme det. men om det er 40-50 eller 80 timer, tja det kommer vel an på hvor meget man er på når man er på.

man kan også vælge genvejen:

6136.Køb en der virker.docx

Jeg har prøvet begge dele - overtage eksisterende med god succes - og starte fra bunden også med god succes.

Der ligger meget viden i eksisterende virksomheder som man kan arbejde videre med uden at man skal opfinde alt selv

Finn Møller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 8 person

70 timer er da slet ikke nødvendigt! Selv Martin arbejder ikke 70 timer om ugen på hvert projekt. 

Der er masser der har webshops, blogs eller andre websites som en side hobby og bruger 10-20 timer på det og de klarer sig sgu fint. Ja de laver ikke millioner men hvem siger man har behov for det? 

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)