Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos Stjernesystem bliver censureret ?.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og når der så kun sidder alle ryg klapperne tilbage på Amino. Hvor god bliver den fortsatte udvikling så ?. Hvor spændende bliver debatten så ?. Hvor meget stiger medlemstallet så ?.

det er jo Amino der har det problem så - De må jo som en hver forretning vurdere om deres tiltag koster medlemmer - men jeg tror slet ikke det er folk der er uenige med Amino eller med bestemte personer, som censureres  - jeg tror det er et tiltag (uden at vide det) mod nogen som måske bruger stjernesystemet som en slags personlig forfølgelse af andre eller bare strør om sig med enkeltstjerner uden sund begrundelse.

Jeg tror derfor slet ikke jeg frygter, at det på nogen som helst måde påvirker debatten og forskellige meninger - det har Amino slet ikke interesse i.

Jeg tror du helt overfortolker. Man smides jo heller ikke ud som jeg forstår det - får bare stjerne karantæne i en periode - så herregud.

I en hver klasse vil der kunne være nogen der ikke forstår spillereglerne, og jeg ved godt man ikke længere må sætte folk uden for døren i resten af timen- men - herregud - en lille uge hvor man ikke må give stjerner - det er vel ret OK i et privat forum.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
I en hver klasse vil der kunne være nogen der ikke forstår spillereglerne, og jeg ved godt man ikke længere må sætte folk uden for døren i resten af timen- men - herregud - en lille uge hvor man ikke må give stjerner - det er vel ret OK i et privat forum.

Lidt mærkeligt at begynde at sammenligne Amino med en folkeskole klasse ?. Og så lad os lige være enige om at Amino ikke er et privat forum når der er adgang for alle.

Den med at det er Aminos ledelse der har ret til at udøve censur, har jeg heller ikke noget problem med. Problemet er bare at de gør ( almindelige ) bruger til moderatorer. Så er det brugerne der skal udøve censur mod hinanden. Det er en glidebane man kunne undgå hvis man droppede stjernesystemet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
bare strør om sig med enkeltstjerner uden sund begrundelse.

Der står ingen steder du skal give en ( sund ) Begrundelse for at give stjerner ?. Og hvem skal definerer hvad en ( sund ) begrundelse er for at give en stjerne ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Man skal virkelig opføre sig tåbeligt herinde, hvis man skal have karantæne. Der er satme højt til loftet...

Og så kan man jo overveje, om det er Amino, at den er galt med, eller brugeren, som har fået en karantæne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og så lad os lige være enige om at Amino ikke er et privat forum når der er adgang for alle.

Det er da ved den søde grød et privat forum - at alle kan komme her er ikke ensbetydende med at du har ret til at være her! Det privilegie har Amino ret til at tage fra dig hvis de lyster. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Man skal virkelig opføre sig tåbeligt herinde, hvis man skal have karantæne. Der er satme højt til loftet...

Nu er det ikke fordi jeg vil starte en diskussion med dig. Men ved du hvad der skal til for at man får en karantæne ?. Ja for det står jo ikke skrevet nogen steder hvad der skal til for at få en karantæne i stjernesystemet. Så du må jo have en insider viden vi andre ikke har.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Fashion-Seller:
Man skal virkelig opføre sig tåbeligt herinde, hvis man skal have karantæne. Der er satme højt til loftet...

Nu er det ikke fordi jeg vil starte en diskussion med dig. Men ved du hvad der skal til for at man får en karantæne ?. Ja for det står jo ikke skrevet nogen steder hvad der skal til for at få en karantæne i stjernesystemet. Så du må jo have en insider viden vi andre ikke har.

Du vil altid gerne starte en diskussion med mig, eller du prøver ihvertfald på det :)

Det har været oppe at vende en milliard gange. Stjernerne skal bruges til at rate et indlæg, og de skal ik bruges til, at man forfølger en bestemt bruger, eller på anden måde misbruger dem. Quit simple, og det burde alle da kunne regne ud...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Man skal virkelig opføre sig tåbeligt herinde, hvis man skal have karantæne. Der er satme højt til loftet...

Og så kan man jo overveje, om det er Amino, at den er galt med, eller brugeren, som har fået en karantæne...

ja jeg synes knagme der er højt til loftet og så er det vel ikke engang karantæne som bruger der tales om, men om en uges karantæne fra at kunne gi stjerner - Nok til at leve med Big Smile En sammenligning med big brother og gamle østEuropa er næsten der oppe  hvor en vis "mand"stræner sammenlignede et nederlag på hjemmebane med 4 0 til nogen vi skulle slå, som tragedien nine-eleven- Propertionerne er vist skredet lidt.

De fleste regler er ret lette som her http://www.amino.dk/content/Disclaimer.aspx men alle fora jeg kender har da moderatorer som både kan slette - kan udelukke folk osv - så nothing new - og jeg er totalt enig med fashion-seller - der er højt til loftet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Det er da ved den søde grød et privat forum

Du tager fejl. Det er et privat ejet forum, men offentlig tilgængeligt. Der er en forskel.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du tager fejl. Det er et privat ejet forum, men offentlig tilgængeligt. Der er en forskel.

Det har du helt ret i, og amino har det med at hurtigt at ryge på google, prøv at søge på dine sidenavne

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)