Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos Stjernesystem bliver censureret ?.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Du tager fejl. Det er et privat ejet forum, men offentlig tilgængeligt. Der er en forskel.

Nu er du jo bare ude i ordkløveri... Du ved jo godt hvad der bliver ment med det er et privat forum.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Dan Storm:
Det er da ved den søde grød et privat forum

Du tager fejl. Det er et privat ejet forum, men offentlig tilgængeligt. Der er en forskel.

for det første skriver Dan vel ret klart at det er et privat forum og han tager ikke fejl. For det andet - der er da masser der er offentlig tilgængeligt, men hvor man smides ud hvis man ikke opfører sig ordentligt. Gå du ned i banken og "moon" kasseren lige op i ansigtet - UD - og te dig tosset på en bar UD - ja prøv det nede på det helt offentlige tilgængelige rådhus

Du må da accepterer, at der er regler og helt specielt i et forum kræves moderatorer for ikke at Amnio skal udvikle sig til EB nationen osv Ikke alt kan regelsættes præcist - god opførsel er et standard krav og afgøres suverænt af de gode moderatorer 

Du må vel også se lidt på, at du står lidt ensom i sorgen over at moderator kan give den voldsomme straf at sætte stop for stjernegivning nogle dage

Cheer up

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du vil altid gerne starte en diskussion med mig, eller du prøver ihvertfald på det :)

Det har været oppe at vende en milliard gange. Stjernerne skal bruges til at rate et indlæg, og de skal ik bruges til, at man forfølger en bestemt bruger, eller på anden måde misbruger dem. Quit simple, og det burde alle da kunne regne ud...

Jeg retter dig bare når du tager fejl Surprise At du så opfatter det som en diskussion kan jeg jo ikke gøre for.

Og i det her tilfælde er det ikke nok med ( og det burde alle da kunne regne ud... ) Enten er der klare retningslinjer, ellers slet det. Der skal ikke sidde 10 mand med hver deres måde at styre det på. Det kan da kun give bøvl.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Michael:
Problemet er bare at de gør ( almindelige ) bruger til moderatorer. Så er det brugerne der skal udøve censur mod hinanden.

Jeg har, så vidt jeg kan huske, ikke kendskab til baggrunden for din stjernepause, men hvis du helt oprigtigt mener at der sider en eller flere moderatorer og udfører censur, eller udøver personlige "hævntogter" med deres moderator-rettigheder - så synes jeg da ikke du skal finde dig i det.

Send en mail til support@amino.dk hvor du beskriver problemet, den mailboks er der ingen os almindelige brugere med moderator-rettigheder der har adgang til.

Det giver større effekt og er ihvertfald bedre stil end at sammenligne samtlige moderatorer med de gamle østlande diktaturer.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Der skal ikke sidde 10 mand med hver deres måde at styre det på. Det kan da kun give bøvl.

Dvs. det du efterspørger er Big Brother defineret regler for god opførsel? Jeg troede du var modstander af Big Brother.

Har du overvejet, at dem der er udvalgt til at være moderatorer, over en lang periode har udvist god dømmekraft og hjælpsomhed? Og på baggrund af dette netop er blevet udvalgt?

De fora jeg har været moderatorer har fungeret på præcis samme måde, med stor succes. Og når man som moderator har foretaget en handling, så har man sparret med de andre moderatorer, så man netop har en tilnærmelses ensartet håndtering af sager.

At du ikke kan se denne sparring er ikke ensbetydende med den ikke forgår.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:
Nu er du jo bare ude i ordkløveri... Du ved jo godt hvad der bliver ment med det er et privat forum.

Det er stadigvæk ikke hensigten med Amino at det skal være en lille privat forums klub for særligt udvalgte medlemmer der sidder og klapper hinanden på ryggen. Så nej jeg ved ikke hvad du mener med Privat forum.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Fashion-Seller:

Du vil altid gerne starte en diskussion med mig, eller du prøver ihvertfald på det :)

Det har været oppe at vende en milliard gange. Stjernerne skal bruges til at rate et indlæg, og de skal ik bruges til, at man forfølger en bestemt bruger, eller på anden måde misbruger dem. Quit simple, og det burde alle da kunne regne ud...

Jeg retter dig bare når du tager fejl Surprise At du så opfatter det som en diskussion kan jeg jo ikke gøre for.

Og i det her tilfælde er det ikke nok med ( og det burde alle da kunne regne ud... ) Enten er der klare retningslinjer, ellers slet det. Der skal ikke sidde 10 mand med hver deres måde at styre det på. Det kan da kun give bøvl.

Ja ligesom du retter alle andre i tråden, selvom de ik tager fejl... 

Jamen dont blame me, jeg har intet med reglerne at gøre, så må du skælde Martin ud! Eller bede ham om at skrive i reglerne, at man skal opføre sig pænt, ligesom alle andre steder, hvis man vil undgå karantæne eller andre sanktioner. Men hvis det er nødvendigt, hvor ender vi så ik henne? Så burde du da også på din side skrive meget mere præcist, hvordan og hvorledes det er, når man benytter dit firma. Regler går vel begge veje, og hvis folk ik har hjerne nok til selv at tænke, ja så kommer der amerikanske tilstande, og hvem ønsker det?

Im out, husk diskuter med Martin Thorborg fra nu af, det er ham, som laver reglerne og ik mig ;D 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Dan Storm:
Det er da ved den søde grød et privat forum

Du tager fejl. Det er et privat ejet forum, men offentlig tilgængeligt. Der er en forskel.

Nu er du på tværs bare for at være det.

Forummet er offentligt tilgængeligt, men det medfører ikke at du må skabe dig som du vil.

Du er diskussionlysten og vil bare have din vilje - din argumentation og argumentationsteknik fører ikke denne tråd nogle konstruktive steder hen.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Anders Skovsende:
Nu er du jo bare ude i ordkløveri... Du ved jo godt hvad der bliver ment med det er et privat forum.

Det er stadigvæk ikke hensigten med Amino at det skal være en lille privat forums klub for særligt udvalgte medlemmer der sidder og klapper hinanden på ryggen. Så nej jeg ved ikke hvad du mener med Privat forum.

Når folk skriver at det er et privat forum, menes det privat ejet. Så kan der vist ikke være mere tvivl om det (?).

Kan du ikke bare lade være med at kaste med stjerner i en uge, og så er den skid slået?

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Så nej jeg ved ikke hvad du mener med Privat forum.

Well - så skal du da have lov til ikke at vide hvad jeg mener...

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)