Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos Stjernesystem bliver censureret ?.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Det giver større effekt og er ihvertfald bedre stil end at sammenligne samtlige moderatorer med de gamle østlande diktaturer.

Hov Hov. Nu fordrejer du det jeg har skrevet. Og det viser jo netop min pointe. Hvis der er 10 forskellige opfattelser af hvad der er skrevet. Så kan det kun give problemer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Kan du ikke bare lade være med at kaste med stjerner i en uge, og så er den skid slået?

Nu er det slet ikke mig det her handler om, men stjernesystemet og det faktum at man nu også er begyndt at lave censur på det. Skal vi ikke lige prøve at holde os til emnet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
men stjernesystemet og det faktum at man nu også er begyndt at lave censur på det.

Jo lad os holde os til emnet. Faktum er at det ikke er noget Amino lige er begyndt på, men noget der har været sådan i al den tid jeg har været her. Så dit "faktum" er et falsum.

Problemet er nok at du er den eneste der synes det er et problem at man kan få en stjernepause uddelt af en moderator. Vi andre er glade for at moderatorerne gider arbejde gratis og forventer ikke de er perfekte mennesker, der i enhver situation kan bedømme alle tilfælde af overtrædelser præcis som de andre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

langt fra alt kan regelsættes som du vil - det er derfor man har moderatorer og ledere.

Der står næppe noget i bankens reglement om, at man ikke må sige Rxvhul lige ind i hovedet på en bankmand - men jeg ville tro man ville blive smidt ud alligevel. Der står sikkert noget om truende adfærd men masser af ting kan kun afgøres case-by-case af en ledelse eller som her - en stribe moderatorer, som formentlig alle er valgt fordi de virker som nogen der kan holde en pæn linje - ikke selv viser sig kontroversielt på forum - og har evne til at skille skidt og kanel

Tak til dem og Martin for det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Faktum er at det ikke er noget Amino lige er begyndt på, men noget der har været sådan i al den tid jeg har været her

Hvem har sagt det ?. Hvor har du set det hende ?. Det er sjovt du altid udtaler dig på alle andres vegne. Har du personligt spurgt alle andre af ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hvem har sagt det ?

Det var mig der sagde det.

Michael:
Hvor har du set det hende ?.

Her på Amino i de sidste 3-4 år. Har ikke lige bookmarked nogle af diskussionerne dog.

Michael:
Det er sjovt du altid udtaler dig på alle andres vegne. Har du personligt spurgt alle andre af ?.

Nej men de andre gange det samme har været diskuteret er der er klart billede af at folk accepterer moderationen herinde, og det gode stykke gratis arbejde moderatorerne gør, selvom det ikke altid er 100 % konsistent. Så jeg har ikke spurgt nogen, men har fuldt en masse lignende debatter og udtaler mig ud fra det billede de har givet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
langt fra alt kan regelsættes som du vil

Jeg ønsker ikke at regelsætte alt. Jeg mener bare ikke det stjernesystem er brugbart længere. Og så må i jo prøve at lære at vi ikke alle sammen behøver at have den samme mening.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Michael:
Hvem har sagt det ?

Det var mig der sagde det.

Michael:
Hvor har du set det hende ?.

Her på Amino i de sidste 3-4 år. Har ikke lige bookmarked nogle af diskussionerne dog.

Michael:
Det er sjovt du altid udtaler dig på alle andres vegne. Har du personligt spurgt alle andre af ?.

Nej men de andre gange det samme har været diskuteret er der er klart billede af at folk accepterer moderationen herinde, og det gode stykke gratis arbejde moderatorerne gør, selvom det ikke altid er 100 % konsistent. Så jeg har ikke spurgt nogen, men har fuldt en masse lignende debatter og udtaler mig ud fra det billede de har givet.

Du er klar over at det er Stjernesystemet vi snakker om her ?. For det kan man ikke lige se ud af det du skriver. Jeg mangler lige et bevis for at man altid har censureret stjernesystemet. Men det har du vel ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du er klar over at det er Stjernesystemet vi snakker om her ?

Jo.

Michael:
Jeg mangler lige et bevis for at man altid har censureret stjernesystemet. Men det har du vel ?.

Som jeg skrev har jeg ikke bookmarked nogle af de tidligere diskussioner om netop dette. Men hvis du skriver til supporten kan du sikker få et kvalificeret svar, hvis du mangler et bevis. De kan helt sikkert svare dig på om f.eks. en uges stjernepause har været benyttet tidligere.

Af ren nysgerrighed, hvorfor går du så meget op i dette emne?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da bare og søge på "stjerne pause" på Amino :-) , den har været benyttet gennem mange år og med god grund

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)