Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos Stjernesystem bliver censureret ?.

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Som jeg skrev har jeg ikke bookmarked nogle af de tidligere diskussioner om netop dette. Men hvis du skriver til supporten kan du sikker få et kvalificeret svar, hvis du mangler et bevis. De kan helt sikkert svare dig på om f.eks. en uges stjernepause har været benyttet tidligere.

Af ren nysgerrighed, hvorfor går du så meget op i dette emne?

Det var dig der skrev at man altid havde censureret stjernesystemet, men så skal jeg selv lige finde ud af om det du skriver er rigtig ?.

Årsagen til at jeg går op i det. Er at jeg ikke kan se formålet med at bevare et system der ikke virker efter hensigten. Hvis man fjerner det bliver folk nød til at skrive hvad de mener om et indlæg. Og så er man fri for at censurere et system som folk åbenbart kan komme til at bruge forkert.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:
Det er da bare og søge på "stjerne pause" på Amino :-) , den har været benyttet gennem mange år og med god grund

Får nu ingen resultater på den søgning her ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Det var dig der skrev at man altid havde censureret stjernesystemet, men så skal jeg selv lige finde ud af om det du skriver er rigtig ?.

Ja tænke du godt lige kunne bruge 20 sekunder på Google, men her er en tråd hvor vi diskuterede det i 2011:

http://www.amino.dk/forums/t/146632.aspx

Der er også en tråd fra 2012 her:

http://www.amino.dk/forums/t/172646.aspx

Der har også været folk der har fået stjernepauser uden efterfølgende at ville diskuttere det. Så som jeg siger er det ikke noget nyt, det har været sådan i det meste af den tid jeg har været herinde, hvis ikke længere.

Michael:
Og så er man fri for at censurere et system som folk åbenbart kan komme til at bruge forkert.

Men det fungerer jo i 99% af tiden, mere endda. Det er sjældent folk ikke forstår hvad systemet skal bruges til, så når man ser på fejlraten er jo den lille bitte. Men jeg tror moderatorer m.f. har forstået dine holdninger, så må vi se hvad de kommer frem til. Er det ikke bare at lade den ligge ved det?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michael

Michael:
Var det så ikke bedre at fjerne det helt

Du har stillet dit spørgsmål og fået svar, størstedelen af svarene her i tråden er at folk ønsker det bevaret eller ikke kan hidse sig op over at det er der.

Jeg vil bede dig om at acceptere de svar du har fået og indstille debatten her - jeg tror ikke du får bedre svar end dem du har fået og tråden her støjer en del i debatten.

Jeg har tidligere givet dig anvisning på hvordan du kan klage over moderatorerne, hvis det er det du ønsker.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:

Du har stillet dit spørgsmål og fået svar, størstedelen af svarene her i tråden er at folk ønsker det bevaret eller ikke kan hidse sig op over at det er der.

Jeg vil bede dig om at acceptere de svar du har fået og indstille debatten her - jeg tror ikke du får bedre svar end dem du har fået og tråden her støjer en del i debatten.

Jeg har tidligere givet dig anvisning på hvordan du kan klage over moderatorerne, hvis det er det du ønsker.

Ja så vil jeg da starte med at klage over dig. Klokken lidt over 15 skrev jeg midt sidste indlæg. Og så begynder du at fortælle mig her kl lidt i 19 at jeg skal stoppe ?. Og så er det da for sørgeligt at du er så dårlig til at klare at ikke alle her inde er enig med dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har tidligere givet dig anvisning på hvordan du kan klage over moderatorerne, hvis det er det du ønsker.

Klage er hermed afsendt. Så du kan bare låse tråden så den ikke ( støjer ) mere Zip it!

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael:

Brian Reinhold Jensen:

Du har stillet dit spørgsmål og fået svar, størstedelen af svarene her i tråden er at folk ønsker det bevaret eller ikke kan hidse sig op over at det er der.

Jeg vil bede dig om at acceptere de svar du har fået og indstille debatten her - jeg tror ikke du får bedre svar end dem du har fået og tråden her støjer en del i debatten.

Jeg har tidligere givet dig anvisning på hvordan du kan klage over moderatorerne, hvis det er det du ønsker.

Ja så vil jeg da starte med at klage over dig. Klokken lidt over 15 skrev jeg midt sidste indlæg. Og så begynder du at fortælle mig her kl lidt i 19 at jeg skal stoppe ?. Og så er det da for sørgeligt at du er så dårlig til at klare at ikke alle her inde er enig med dig.

Helt seriøst, kan du andet end at brokke dig og spille tøsefornærmet? Du har tidligere brokket dig over, at der er for mange rygklappere, og at man skal have lov til at have sin egen mening. Så må Brian vel for helvede også have lov til at ytre sig. Eller er det censur, som du selv er ved at opfordre til?

Hvis man kigger din historik igennem, så er der kun brok på brok på brok. Jeg ville skide blå elefanter og få lange nosser, hvis jeg skulle gå op af sådan et brokhoved til dagligt. Prøv da at gå en tur, og få tankerne et andet sted hen, fremfor at lade din negativitet gå ud over alle os andre! JESUS!

PS jeg har selv sendt en klage afsted over mit sprogbrug, så nu venter der nok en karantæne... Men jeg overlever nok...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
ha

Se det var et godt anlæg. Håber ikke du får karantæne, men gud hvor har du ret.

bb
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner

Så kom jeg hjem fra en dejlig dag på bornholm, hvor jeg har holdt foredrag for en stor flok rare iværksættere.
Og jeg kan se jeg er gået glip af et godt slagsmål på hjemmebanen :-)

Bare for en god ordens skyld, så bruger vi stjerner til ret mange ting.
Blandt andet at udvælge Superbrugere, der er en form for hjælpemoderartorer.
Dem har vi nogle hundrede af og de gør rigtig god gavn med at flytte forkert placerede indlæg, rette misvisende overskrifter m.m.

Så stjerner er med til at give os et billede af hvem der er rigtig gode til at hjælpe andre og derfor får lidt flere beføjelser.

Jeg ved ikke hvem der har givet en stjernepause til dig Michael eller hvorfor. Men mit gæt er at du har givet stjerner for at straffe en person og det er de ikke lavet til.
Stjerner gives for indlægget og ikke den der giver dem.

Jeg låser debatten nu, da det ikke virker som om den bidrager til så meget andet end ballade.

Må i alle have en dejlig aften og tak til Amino's moderatorer og de mange rare brugere der hjælper til hver dag!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)