Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com??

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer, har overvejet at købe nogle skjorter hjem fra denne hjemmeside Alibaba.com. 
ville bare spørge om der er nogen der har nogle erfaringer gode eller dårlige. og om det virkelig kan passe at det kun koster 2.20 dollars pr. stk at få det sendt  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det er en kæmpe hjemmeside som du har fat i der og den er ganske kendt! Der findes både gode og dårlige oplevelser hos Alibaba.com og risikoen for at miste penge er der, da der findes snydere. Men der findes også en masse udbydere på siden, som er ærlige og gerne vil hjælpe dig.

Omkring prisen, så kan det sagtens passe!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan godt passe... Jeg har ført bestilt gennem alibaba, dog aldrig tøj. - Jeg vil dog være opmærksom på at kvaliteten kan svinge MEGET! Men som oftest passer kvaliteten med prisen på produktet.

Og fragt til 2.2$ er højst sandsynligt uden tracking, så du har ingen ide om hvornår det ankommer.  

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder lidt risikabelt, ville jo gerne kunne sælge dem herhjemme med profit
KennM du snakker om noget med at miste penge pga. snydere tror du der en måde at undgå det på?  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nærmest, at undgå snydere.. Men du skal tænke på, at Alibaba er et kæmpe foretagende og du kan jo starte med at få nogen prøver hjem fra forskellige udbydere, få skrevet med dem og mærke efter hvordan din mavefornemmelse er!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

1.
De skal være Gold members

2.
De skal handle igennem Escrow

3.
Søg på netter samt søg på amino, emnet har været oppe utallige gange,
forhåbentlig finder du en masse ang. det.

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for hjælpen. nu spørg jeg måske dumt, men er også helt ny og kun 17 år så ingen erfaring overhovedet. 
men hvis jeg skulle kontakte en forhandle om en prøve skulle jeg så gøre det igennem Alibaba.com eller hvordan skulle det foregå :)

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja gennem Alibaba

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Vorup
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har god erfaring med dem jeg køber af.....dog er gold members en god ting og priser på de skjorter er sikkert rigtig men det er jo spændende at se kvaliteten, husk du skal være importør hvis du køber i stor stil !

Fra Andst
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

min ide som den ligger lige nu er at købe nogle skjorter hjem og sælge dem til venner og bekendte, hvis selvfølgelig kvaliteten er iorden. vil købe 50 stk hjem til at starte med.
hvor meget kommer det til at koste mig udover prisen og leveringen?  

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)