Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mit nye site - hvad synes Amino?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Så er det min tur med at få lidt input til min hjemmeside. Jeg er hverken webdesigner eller programmør, men har prøvet at få lavet en acceptabel side i wordpress

Det drejer sig om www.gogermany.dk, der er den ene af to dele af min nye virksomhed Brainiac. 

Hvad synes i? Udseende, tekster, funktionalitet, andet?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Overordnet en fin side! Men det logo du har i toppen med et forstørrelsesglas på fungerer ikke og de samme gælder sommerfuglene. Ideen er god nok men rent grafisk er de ikke i topklasse så de kan bruges.

Send mig din email så sender jeg dig grafik du kan bruge mht landkortet.

Mvh

Per

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Per ChantBou:

Hej Lars

Overordnet en fin side! Men det logo du har i toppen med et forstørrelsesglas på fungerer ikke og de samme gælder sommerfuglene. Ideen er god nok men rent grafisk er de ikke i topklasse så de kan bruges.

Send mig din email så sender jeg dig grafik du kan bruge mht landkortet.

Mvh

Per

Hej Per, 

tak for din tilbagemelding. Det er godt, du siger det, jeg kan nemlig ikke se det. Har afprøvet mine ikke eksisterende færdigheder som grafiker og kan høre, at der er plads til forbedringer :-)

Min mail hedder kontakt(a)gogermany.dk

Hilsen, Lars

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om i andre også oplever, at logoet ikke fungerer? Den er jo prikket, men det er jo sådan billedet ser ud. 

Nogen, der har nogen kommentarer til selve logoet - eller noget andet for den sags skyld?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om i andre også oplever, at logoet ikke fungerer?

Bogstaverne er lidt grynet. Så vil også mene det er en ommer. Men mener dog at sommerfuglene er ok.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er absolut ikke tosset, men jeg synes det er meget gråt i gråt. Måske holde den bagerste baggrund i grå og baggrunden bag teksten hvid eller en meget lys grå? Ud over det er jeg enig i det med grafikken...
Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan godt lide dit site - specielt din menubar er ret cool :)

Jeg vil lige hurtigt videregive noget kritik, som jeg også fik på min side. Hvad er formålet med siden? Jeg fandt ud af det ved at tilføje en undertitel. 

I småtingsafdelingen kan dit manglende "favicon" også nævnes (det som bliver vist i fanen). Du kan tilføje det super nemt med pluginnet "All in one favicon".

I øvrigt kan jeg ikke få pilene ved siden af dit "billedeshow" i toppen til at virke i Chrome (de virker i Internet Explorer).

Ellers ser det godt ud!

/Kalle

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes siden virker ret godt . Den er simpel og overskuelig . Logoet kunne være udført bedre , men hvis det er det eneste så er det vel også ret godt :)

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig ikke rigtigt om logoet - Jeg ville prøve at sætte grafikken ned til venstre og titlen til højre.. Og samtidig finde en anden Font til logoet.

Slideshowet "bryder" ligesom siden - Kunne være federe hvis den fyldte hele bredden, og pilene var "inde" i Slideshow'et.

Siden stopper meget pludseligt - Måske noget omkring Copyright, eller noget andet nederst ville jeg afhjælpe dette.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres tilbagemeldinger. Jeg synes overordnet set, at de virker ret positive, selvom der er lidt handlingsbehov hist og pist på siden.

Jeg har ikke selv mulighed for at ændre på logoet, da jeg ikke er grafiker og jeg selv bare har fiflet lidt rundt med det.

Men tak for jeres input - godt at se at det ikke er helt håbløst :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)