Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder: Kan ikke finde min niche

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Svarene Sander og Louise! Gode svar der giver grundlag til inspiration og motivation! Tror jeg vil kaste mig ud i det og se hvor det bære hen ad :-)

- Der kan man se! Skulle bare have spurgt herinde for 2 uger siden, istedet for at gå hver dag og tænker over hvordan jeg skulle gribe det an og hvad min niche skulle være!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Hvordan fandt du din niche til din første/seneste affiliate-site? Og hvor lang tid brugte du på at "få idèen"?

Min første ide var oplagt - som den desværre også har været for mange andre :-)
Jeg trænede en del, og det lå lige til højrefoden at starte noget omkring styrketræning.

Men selvfølgeligt er konkurrencen på det område voksen utroligt meget, og stiger stadig.

Dog har jeg siden hen hentet inspiration fra udbud som f.eks: http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay! Kan godt se du har et par affiliate-sites kørende :-)

Men Har du altid kun skrevet omkring de emner der interessere dig? Kan se det er meget forskellige sider du laver. Og laver du dem selv? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Men Har du altid kun skrevet omkring de emner der interessere dig? Kan se det er meget forskellige sider du laver. Og laver du dem selv? 

Jeg har lavet sider omkring alt muligt forskelligt igennem de sidste par år. Men dem der overlever, er stort set kun dem hvor jeg har en reel interesse for emnet - så det kan klart anbefales!

Jeg laver dem ofte selv, hvilket er rigtigt nemt i Wordpress. Men er ved at bevæge mig over i Umbraco i stedet - som dog kan være lidt mere bøvlet at komme igang med.

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke skabe en ny genre indenfor kost-universet?

Tag fat i nogle fortalere fra forskellige kost-uddannelser - eller 'trosretninger' indenfor kost og skabe et videns- og/eller debatforum ? og krydre det med personlige indlæg.

Det tror jeg ikke findes derude ?

Fra Assens
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Carry Communication Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre, at du sagtens kan starte op, selvom du ikke er ekspert... Jeg vil meget hellere høre den personlige vinkel og det kan man jo se eksempler på, at der er mange der vil..

Hvis jeg interesserer mig for flere ting på én gang, prøver jeg at kombinere det, så det i sig selv bliver en niche.. Måske er dét at debattere kost en god idé, som Maria foreslår. 

Held og lykke. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)