Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange færre besøgende via Google - har der været en update?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mit website GodeKarakterer.dk, som har lagt meget stabilt i Google de sidste par år. Jeg har kunne forudse antallet af besøgende ret præcist, og har kunne "forvente" et bestemt antal besøgende.

Pludselig, for lidt over en uge siden, er der sket noget mærkeligt. I en periode hvor jeg historisk set burde få lidt flere besøgende hver uge, har jeg pludselig fået 25% mindre besøgende fra Google. I dag har jeg igen fået 25% mindre besøgende fra Google end sidste uge, som var 25% dårligere end før.

I kan se mine besøg her:

Derfor:

- Har der været nogen Google updates for nylig der kan forklare det?

- Er der nogen "skole relaterede" ting, som gør at børn pludselig ikke tjekker Internettet ;-) ?

- Er der noget på websitet www.GodeKarakterer.dk som skriger til himlen rent SEO mæssigt?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillad mig at spekulere lidt :)

Jeg ved at google har "været nede" i dag, og for en uge siden. I dag var det deres gmail servere der har været nede, og i sidste uge flere af deres services.

Det kunne være en ting.

En anden ting der er lige så spekulativ, er at google "konstant" ændrer deres algoritmer, så folk har sværere ved at manipulere med dens opførelse.

...bare tanker 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en god pointe. Analytics har opført sig lidt mærkeligt (fik bl.a. lige 900 besøgende på en time, hvilket er 3-4 gange så mange besøgende som på det tidspunkt - som om der var en række besøgende Analytics ikke har fået processeret)..

Alligevel ser det mærkeligt ud i min ende. Alle bud er velkomne :-) !

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du få mere ud af at se lidt på tingene i webmaster tools.

Der kan du jo f.eks se om visningerne er faldet uden din ranking er faldet - så ved du det ikke er algoritme opdateringer, men nærmere konjunktur udsving eller måske en ny konkurrent der napper din trafik.

Jeg har ikke bemærket nogen typer for voldsomme underlige udsving fra analytics (hat rigtig mange forskellige siders data).

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er ikke lige i målgruppen, men jeg har dog kigget ind på dit site før. 

Denne gang bliver jeg forvirret af at der nu er INTET på siden der fanger mit øje.

Du har nu små brudstykker der konkurrerer om opmærksomhed. Du har et megalangt søgefelt der ikke udgør en service længere, men kun skaber forvirring.

Det område hvor du har mest synsmæssigt fokus fordi dine knapper er synlige, er nu i forbindelse med Google Adsense? Og det er højresiden også. 

Dit koncept var jo ellers godt, men du er sgu nødt til ikke at jage folk ud igen. Hvis jeg søgte og fandt den, ville jeg tro det var en nitte. Hvis andre gør det, kan Google se et mønster.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende Gita;)

Jeg skal vist snart have et tilbud fra dine friske øjne til min side;)

Lad mig høre fra dig når falkeblikket har fundet noget der kunne rettes. Dum linkstruktur, DC, fejl og mangler eller?

BH

Lars 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita:
Meget spændende du skriver det. Alle mine tal viser det modsatte (i forhold til tidligere), og især søgefeltet er en af de mest centrale og vigtige ting på siden :-)
Adsense er desværre en ret essentiel del lige nu.

Kan det skyldes over 95% af alle sidevisninger er på en form for indhold (spm, artikel eller opg), at det viser sig som et mindre problem?

Alligevel har du helt sikkert ret, og der skal helt sikkert en front ender ind over. Man ser sig også meget blind.

Jeg har en mistanke om det kunne være en mindre ændring i min sidestruktur, som jeg nu tester som det var oprindeligt.

Mange tak for alle bud.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Holdgaard,

Ifølge de kloge kan det også være supergodt med en central søgebjælke. Det giver rigtigt god mening på dit site. Se evt bogen "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard, hvor de også bruger Amazon.com som eksempel. 

Den visuelle spredning af så mange forskellige ting er desværre knapt så godt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)