Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af personlig blog samt SEO tips

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminovenner, 

Håber i nyder en dejlig lørdag aften. 

Jeg har været i gang med, at lave en personlig blog, som giver mig muligheden for, at skrive om de ting, der betyder noget for mig. Jeg synes selv, at jeg er kommet frem til et nogenlunde resultat. Hvis I har lyst og mulighed for det, vil jeg sætte stor pris på noget konstruktiv kritik af designet på siden. Er den præsentabel? Hvad tænker du når du ser den? Så du gerne noget anderledes på siden? Jeg er selvlært indenfor Wordpress og er derfor på ingen måde ekspert. 

I samme omgang modtager jeg meget gerne gode råd vedrørende optimering af siden i søgemaskinerne. Jeg følger i forvejen 10-15 andre blogs, som jeg kommenterer på - det er af ren interesse og et par få forums. Hvad bør jeg gøre, som kan hjælpe min SEO?

Det drejer sig om www.andershasselstrom.com

De bedste hilsner og på forhånd tak, 

Anders Hasselstrøm

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg kan godt lide, dit simple look, men jeg kan ikke finde ud af om jeg synes det er for simpelt.? 

skriver du på engelsk? men den danske oversættelse var ganske fin, hvilket jo er godt. 

Udfyld dine meta beskrivelser og meta tags. bliv ved med at blogge løs. tilmeld dig linkkataloger af værdi. f.esk dmoz.com (rigtig svært at komme ind,) og andre kataloger som har værdig for google.  Der er rigtig mange ting du kan gøre, for at optimere din Seo 

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie, 

Tak for din tid og din tilbagemelding. 

Hvad mener du med, om jeg skriver på engelsk og at oversættelsen var ganske fin? 

Du skriver, at der er rigtig mange ting, som jeg kan gøre, for at optimere min SEO. Kan du uddybe det en smule? Jeg benytter SEO by Yoast og mine meta beskrivelser er lavet. 

Jeg takker for din tid igen, 

De bedste hilsner

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Cecilie har givet mig nogle super fine råd i en privat besked. Tusind tak Cecilie. 

Er der andre, som har lyst til at byde ind med en kommentar eller to? 

De bedste hilsner

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg liker designet ditt meget godt Anders - enkelt og elegant uten forstyrrende bells and whistles. De kontrastfarger og -elementer som er benyttet er nok til å skape litt liv/oppmerksomhet på siden.

Facebook / Twitter / Pinterest kan fjernes fra forsiden, da leseren ikke har godt nok grunnlag til eventuelt å like noe før de har lest blogginnlegget.

Det eneste jeg ikke liker helt, er fonten du har benyttet på navnet ditt. Men det er bare min personlige smak  :)

Men helhetsinntrykket er meget godt!

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er rigtig fin og overskuelig, synes jeg. Behagelig for øjnene, men måske en liiiille smule fersk med alle de kølige blå og grønne farver. Ikke at det nødvendigvis er negativt. Det er nok en smagssag.

SEO-wise, kan du installere Wordpress SEO hvis du ikke allerede har et SEO plugin.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole. 

Mange tak for din tilbagemelding. Det sætter jeg pris på. 

God idé med, at fjerne de sociale medier fra forsiden, da de jo rigtigt nok ikke har læst indholdet endnu. Jeg har overvejet et nyt "logo" - Jeg mangler dog noget inspiration.

Er der nogen andre derude, som kan tilføje nogle kommentarer? Jeg tager imod med kyshånd.

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim, 

Stort tak til dig for din tilbagemelding. 

Jeg har allerede nu installeret SEO by Yoast. Den fungerer super fint. 

Andre Aminoer, som kan hjælpe til i dag? :-)

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv Amino Plus så kan du få nogle gratis bøger om SEO og andre med stor rabat.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tak for idéen. 

Hvad tænker du om designet på siden? 

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)