Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop søger ærligt feedback

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for dine kommentarer, vi vil helt sikkert kigge på noget af det.

Vedr. billeder så ligger shoppen i et fast system og kan derfor ikke sådan lige rette på det.

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er super, mange tak for kritikken, vi kigger på det og ser om vi ikke kan finde en løsning.

Forside købsknap, kan jeg godt se at det er jo simpelthen et must, tak.

Vedr. foto, så har du ret, vi har godt set det selv, vi er faktisk ved at lave det om, der er allerede nu nogle af billederne der uploader i et større format, zoom funktion, så inden så længe skulle det gerne være på plads.

Håber at vi kan få lavet siden så du får lyst til at kigge forbi en dag.

Igen tak for kritikken.

Ove

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tager bestemt ikke kritikken negativ, det var lige nøjagtig dette jeg meget gerne ville have, så mange tak for det.

Har nu ændret kurv funktionen, jeg kan godt se at det virker meget bedre at komme direkte til kurven.

Reference til gaveide 8 ikke korrekt, er nu rettet, dette er normalt ikke et problem, men godt fundet.

 

Jeg kigger på tjekind funktionen, ikke så nemt at gøre helt simpelt, der er jo nogle oplysninger der er nødvendige, og så var det for at gøre det let når kunden kom tilbage igen en anden gang.

Ove

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor siden i forhold er meget simpel, ville jeg fjerne billedet at kurven ved "Indkøbskurv". Jeg synes den forstyrrer lidt.

I den branche shoppen er i, tænker jeg det kunne være relevant med en "Gavegenerator" (eller lign.), hvor man kunne justere på forskellige parametre som køn, alder og pris osv., så man ville have nemmere ved at vælge en gave.

Ser at I tilbyder at pakke produkterne ind - Hvorfor ikke reklamere lidt mere med dette.. Evt. på forsiden?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for din kritik.

Vedr. indpakning står det lige over billedet, skal det evt. fylde noget mere. ?

Gavegenerator, vi må se, lige nu har vi kun 8-10 gaveideer, men der er selvfølgelig flere på vej, så på sigt måske.

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Det er ikke en E-hjemmeside vi bruger som host.

Gaveide nr. 8 skulle meget gerne være på plads igen, det var faktisk mig selv der var ved at ryddet lidt op og fik den slettet. det skulle I ikke have brugt tid på, det er en dum fejl.

Jeg har ændret hele funktionen vedr. kurven, så den ligges i kurv og kurven bliver vist med det samme, som også Martin foreslog, det fungere bare 100 gange bedre. Håber du synes det samme.

Fint med noget kritik, det var lige nøjagtig det som jeg ønskede, så bare sig til.

Ove

 

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ove Aagaard:

Hej Tobias

Tak for din kritik.

Vedr. indpakning står det lige over billedet, skal det evt. fylde noget mere. ?

Gavegenerator, vi må se, lige nu har vi kun 8-10 gaveideer, men der er selvfølgelig flere på vej, så på sigt måske.

Ja, det kan jeg godt se nu. Jeg synes du skal gøre endnu mere opmærksom på det, ja. Ligesom du gør med de tre bokse på forsiden.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)