Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine tekster ligger på splogs som peger på nogle danske webshops ! hvad gør man så ?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg spørger måske naivt, men kan du ikke finde en ejer på ét ad domænerne i det netværk, der linkes til?

Hans

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@ Thomas Rosenstand Det er jo ikke en beskyttet titel.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lurks in the dark:
@ Thomas Rosenstand Det er jo ikke en beskyttet titel.

Sandt nok, men det er da interessant at en ekspert giver råd af den kaliber. Så forstår jeg godt, at "kollegerne" reagerer.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre ikke

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må hellere følge op på denne tråd, for at opsummere indholdet, og også give en respons til dem der har haft travlt med at kritisere min pragmatiske holdning til duplikering af indhold, og scrapers på vore hjemmesider.

1. - Svar til John Nielsen: Det er helt i orden at være uenig, men jeg savner helt den løsning du så vil anbefale. - Husk du annoncerer både med IT-Sikkerhed, og SEO - jeg og alle andre savner dit forslag til en løsning.

2. - Svar til Fashion-Seller: Du er uenig i min pragmatiske holdning, og helt sikker på at det skader, men du kommer ikke med en løsning.

3. - Svar til Jonas Jørgensen: Du tilslutter dig en kritik af min løsning, men heller ikke du kommer med en god køsning. Du annonncerer ellers også med både SEO-analyser og SEO-optimering.

4. - Svar til Thomas Rosenstand fra Concept Interest. Synes du ikke selv det er lidt dårlig stil at kritisere kolleger uden at komme op med en bedre løsning selv???

Når det så er sagt kan jeg se at du 10 minutter senere kommer på bedre tanker og kommer op med  forslag til blokering, der ikke løser problemet i første omgang, men sikrer at det ikke gentager sig.

Du kommer også op med et link http://www.quicksprout.com/2012/08/22/how-to-keep-scrapers-from-ruining-your-content-strategy/ der viser hvor du har det fra

- Tak for det.

- Og rent faktisk er der i denne artikel i punkt 4 en løsning der til forveksling ligner min, nemlig at være pragmatisk, selv om den også foreslår at man ligefrem putter backlinks ind i ens content, så man får fordel af at ens artikler bliver "stjålet" - Og i konklusionen skriver han dette: [citat] "Another thing to think about…if your content is getting stolen, that probably means it’s pretty good and people see value in it. So while it might not be the best way to get a compliment, it’s at least a sign that you are making it! [citat slut] 

Og til Thomas Reberholt: Synes du at du fik et svar du kunne bruge?? - Der har ellers været mange "eksperter" ind over - synes du at de alle bidrog med noget der var værdifuldt for dig??

Lad os høre.

Mange venlige hilsener

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Send domænerne til mig, så finder jeg lige ud af det!

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peder hold nu op, du ved ikke en dyt om SEO, det er tydeligt. Selv http://pancony.dk/ er så ringe optimeret, at selv IB fra Råd og Mal vil kunne gøre det bedre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil ikke anbefale dig at følge Peders råd, det er korrekt at det kan være en lang og tidskærvende process, men hvis dit site endnu ikke er særlig kendt kan det simpelthen skade dit site for meget at lade scrapers få fri adgang til dit site. - Det nytter så at sige ikke noget at vende den anden kind til, eller blot at se på det som et kompliment. 

Der er dog et par tips du kan føle som kan eliminere scrapers, og dem du ikke kan holde ude kan du  i det mindste drage lidt fordel af.

Opsæt en htaccess fil hvor du redirecter scrapers ip til lorem ipsum tekst, laver et infinity loop eller andet.

Sørg altid for at lave noget hardcoded links til dit eget website igennem dit content. 

Derudover kan du prøve at opsætte dit website til at pinge pubsubhubbub når du releaser nyt content. 

Håber du får styr på dine scrapers - det er møg frustrerende! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

seodude:

Peder hold nu op, du ved ikke en dyt om SEO, det er tydeligt. Selv http://pancony.dk/ er så ringe optimeret, at selv IB fra Råd og Mal vil kunne gøre det bedre.

 
Tak for tilliden, jeg arbejder på at være bl.a. de gode.Yes
 
Og er det ikke dækkende, får det engang mere Wink 
 
Iøvrigt er jeg idag blevet medlem af "rose klubben"  http://www.amino.dk/forums/t/209126.aspx?PageIndex=2#1391459
 
Så nu tror jeg at jeg fremadrettet vil kalde mig SEO maleren Wink
 
Nogle eksperter der har noget imod dette ? 
 
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Måske en moderator lige skulle kommentere noget om almindelig god tone her... Syntes ikke det er rimeligt overfor Thomas (trådstarter), at den her tråd bliver kapret til mudderkastning i både den ene og anden retning.

Partner - KH-Online.dk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)