Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine tekster ligger på splogs som peger på nogle danske webshops ! hvad gør man så ?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er vi ved at snakke tekst ! 

Jeg har et domæne som har en masse tekst om alt mellem himmel og jord ! 

Kan jeg slette det på domæne 1 og flytte det til domæne 2 ? Hvis ja skal jeg i webmaster tool bede om at få fjernet den url teksten ligger på nu altså domæne 1 eller skal jeg bare slette og flytte ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Kan jeg slette det på domæne 1 og flytte det til domæne 2 ? Hvis ja skal jeg i webmaster tool bede om at få fjernet den url teksten ligger på nu altså domæne 1 eller skal jeg bare slette og flytte ?

Slette og 301 redirecte til nyt domæne.

Det hjælper ikke at anode om sletning i webmaster tools, det virker kun hvis siden returnere en 401 fejlkode.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis I oplever at folk scraper og kopierer jeres tekster og ikke umiddelbart kan få kontakt til ejeren - eller måske bare alligevel - så lav et WhoIS og find ud af hvor siderne er hostet. Hvis I så kontakter hosting firmaet og fortæller/beviser at der stjæles copyrightet indhold, så vil de med 99% lukke for kontoen indtil det er fjernet.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)