Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder GRATIS LANDINGPAGE til et heldigt asen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har tidligere haft mit eget lille digitale bureau, som nu har udviklet sig til et spændende software istedet. Jeg har et team på 4 mand i Indien til at arbejde på det, men fra tid til anden er der huller i kalenderen, så hvorfor ikke sætte dem til noget fornuftigt og udlodde en gratis landingpage. Hvad er der i det for mig? Tja, jeg vil utrolig gerne i kontakt med en række spændende virksomheder, og der findes vel en masse af den slags, der godt kunne tænke sig en gratis landing-page.

Du kan skrive dig op her http://165.165.dk/konkurrence/ 

Eller skrive følgende her i tråden:

- Navn

- Mail

- Virksomhed

- Hvad skal landingsiden bruges til?

Det sjoveste koncept løber af med gevinsten.

Stil endelig spørgsmål :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Lejenspand.dk
Kontakt@lejenspand.dk
61666827 - direkte
Jonas buch

Jeg er godt i gang, med at tilbyde et mobilt opbevaringsrum til vores kunder. Rummene er på 9m3 og det smarte ved disse, fremfor almindelige opbevaring, er at disse rum er mobile og kan flyttes rundt og stables som man lyster.
Med tiden når vi har lejet de første 20 kasser ud (der er allerede udlejet 4 inden vi åbner her på mandag), vil vi søge efter franchising tagere, som har en eksisterende forretning, men har ledig lager kapacitet til rådighed som står ubenyttet.

Jeg mangler helt aktuelt en landingsside nu og her, men når de 20 kasser er udlejet, så skal der laves en landsdækkende side kun til opbevarings konceptet :)

Jeg har delt en video af kassen på vores fb side for lejenspand.dk

Hvis du måtte have nogle spørgsmål, så hører jeg meget gerne fra dig.

Hav en fantastisk dag!

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for din tilmelding. Det lyder som et spændende projekt! Du hører fra os :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk med tilmeldinger.

 

Jeg noterer at det løber frem til 30. nov 2013. Så folk kan sagtens nå det.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mads

Først lidt ros til dig. Det er smart at lave en konkurrence det leverer dig gratis leads. - Jeg checkede lige dine sider ud og kunne se at du lige var startet på Lead360.dk og at den manglede en god del "knofedt" før den er færdig - kunne du ikke sætte dine folk på den?? - Og så checkede jeg lige din side ud for professionelle landingssider http://www.165.dk du bruger til dine landingssider, og kunne se at der manglede en index-side, og at man kunne se hele dit bibliotek til hjemmesiden. Så behøver jeg blot at vente og kan så downloade alle dine landingssider..!!

Synes du ikke der burde være en landingsside. Den kunne faktisk udformes "smart" og opfange leads til din business. - Ellers er det et godt initiativ - Held og lykke med det.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peder

 

På trods af din tilsyneladende positivt italesættende retorik, er det tydeligt, at du forsøger at pille min tråd fra hinanden. Som svar dit skriv:

 

- Jeg skriver direkte "Tilmeld dig vores fantastiske nyhedsbrev, så kan du vinde en gratis landing-page(HTML5)." Jeg ser det ikke som noget "smart" trick men nærmere en helt fair og åben kommunikation.

- Min egen side BLIVER lavet i Indien og er ikke klar endnu. Dén du ser, er det tidligere design.

- 165.dk er et nyerhvervet domæne, jeg bruger til Unbounce. Alle de sider, du henviser til at kunne "rippe", er udarbejdet i Unbounce og er ikke hvad jeg tilbyder ifht. konkurrencen.



Men du lyder til at vide en ganske masse om landing-pages(Her refererer jeg til din side http://pancony.dk/) Hvad sælger du lignende til? Det virker ganske professionelt.

 

God aften

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peder Andersen:

Hej Mads

Først lidt ros til dig. Det er smart at lave en konkurrence det leverer dig gratis leads. - Jeg checkede lige dine sider ud og kunne se at du lige var startet på Lead360.dk og at den manglede en god del "knofedt" før den er færdig - kunne du ikke sætte dine folk på den?? - Og så checkede jeg lige din side ud for professionelle landingssider http://www.165.dk du bruger til dine landingssider, og kunne se at der manglede en index-side, og at man kunne se hele dit bibliotek til hjemmesiden. Så behøver jeg blot at vente og kan så downloade alle dine landingssider..!!

 
Hej Peder
 
Det er godt nok et underligt indlæg, at skrive lige efter at du er blevet decideret fagligt afklapset af Thomas Rosenstand, som i de flestes øjne er en af landets absolut top-seo folk. Det kan da ikke havde været særligt rart? Hvorfor prøver du så, at tale en ung iværksætter ned, fordi hans side ikke er helt færdig. Tror du at det for dig til at virke mere faglig kompetent eller sympatisk, da må jeg desværre skuffe dig for det virker lige omvendt.

 
 
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Lundsby:
Hvorfor prøver du så, at tale en ung iværksætter ned

Jeg forsøgte faktisk bare at gøre opmærksom på at man skulle huske index-siden, da man ellers havde et helt åbent bibliotek når folk tastede domænet. (Jeg checker altid selv basisdomænet.) - jeg beklager hvis det blev opfattet negativt, det var egentlig ikke meningen.

Lundsby:
du er blevet decideret fagligt afklapset af Thomas Rosenstand, som i de flestes øjne er en af landets absolut top-seo folk
- Jeg tror ikke at Thomas Rosenstand og jeg er uenige om ret meget SEO. Min baggrund i SEO er at jeg har været 5 år i MLM med weight-loss branchen (Herbalife) hvor der er hård konkurrence. Der lavede jeg selv landingssider til hele min downline, og fra de havde købt en af mine hjemmesider kunne jeg med 6 step få den på Google side 1 på 14 dage, og i Google top 5 på 1-2 måneder. - Det er disse 6 step jeg nu anvender, og de er meget baseret på artikel-marketing. Derudover har jeg været med 1 år i Stompernet i USA, der er et kendt netværk i SEO kredse. - Jeg anerkender meget den viden der kommer fra Thomas Rosenstand, og som er i SEO-Lex - Jeg anvender blot 6 gode parametre, der har vist sig effektive.

Håber det var et godt svar.

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg vil gerne beklage hvis du følte dig "talt ned til" - det var slet ikke min mening. - Mit egentlige ærinde var at gøre dig opmærksom på at domæner der står uden index-side er meget sårbare. (Jeg har selv oplevet at kunne downloade hele rod-biblioteket i sådan en side.)

Så undrer du dig over at jeg ikke selv ønskede at få en af dine landingssider. Jeg et HTML-mand, og laver stadig mange af mine sider i HTML, med den fleksibilitet der er i det. - Men mine klienter får altid Wordpress. Jeg vil forklare min baggrund i SEO som er er at jeg har været 5 år i MLM med weight-loss branchen (Herbalife) hvor der er hård konkurrence, og lavede landingssider til hele min downline, så dem er jeg vant til.

Jeg vil dog samtidig rose dig for at udbyde landingssider, da rigtig mange sider på nettet faktisk mangler en "smart" landingsside med effektiv opsamling af leads. Du sætter dermed fokus på en meget stort problem på manglende landingssider.

Så nu må jeg hellere slutte af med en ros til dig for at slå et slag for gode landingssider.

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden og super med en fin tilbagemelding. Men alt kan kopieres. Du tilbyder ikke dine brugere sikkerhed med en WP. De kan hackes på 5min ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)