Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung og kan lave hjemmesider? Så se her!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 3 unge mænd omkring de 20 år, der har udviklet et koncept, der skal ende ud i en webportal. Vi har lagt mange timer i projektet indtil videre. Så det hele er klart til at blive sat igang. Vi har undersøgt markedet grundigt, og der er blevet snakket med et par virksomheder og uddannelsesinstitutioner, der er meget åbne for ideen og mulig deltagelse hvis projektet bliver en realitet. Vi er dækket med ind kompetencer på alle punkter bortset fra IT og programmering, så vi søger en, der kan udvikle en hjemmeside og flere ting inden for IT. Hvis du er manden for det, bliver du en del af teamet med ejerandel osv. Så vi har brug for dig som 4. mand i teamet.
Hvorfor skal du være med? - Der er et marked for ideen og mulighed for god indtjening, der er penge til udvidelse og videre udvikling, vi har dygtige sælgere i teamet og det er et sjovt og spændende projekt at arbejde med og vi har en god rigtig stemning i vores team.
Hvis du har tiden og lysten, så skriv endelig til mig på alaurentiussen@gmail.com, og få flere detaljer! Ps. Vi bor i nordsjælland/københavnsområdet. 

Fra Odense
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,
Det er svært at overveje noget, når man ikke ved hvad det handler om.
Hvad går dette koncept ud på?
At jeres 4. mand skal kunne udvikle en hjemmeside og "flere ting inden for IT" er jo rimeligt bredt.

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis profilen passer på dig og du ville være interesseret i et projekt, så kunne du jo skrive til mig for flere detaljer ;) 

Men hovedsageligt kommer, der til at skulle laves en hjemmeside, hvor studerende og virksomheder kan matches. Kan desværre ikke nærmere ind på selve funktionerne her, da det er det, der adskiller os fra andre lignende sider. 
Den hjemmeside skal så holdes ved lige og derefter udvides alt efter hvor stor en succes det bliver!

Så at man har styr på at lave hjemmesider er vigtigt. Andre kompetencer, som kunne være apps, grafisk design osv. vil bare være en bonus - dog har vi allerede logo og hjemmesidedomæner.   

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror han mener hvilket system.

Code ignither, CMS, shopsysytem, custom php osv.
Derudover er du en blandt MANGE der gerne vil have en makker som skal kunne lave det du gerne vil sælge.

Hvis en af os nøder herinde gerne ville, kunne vi være en del af 1000 projekter på ½ dag.

Har i overvejet at betale for jeres egne risiko? 

 

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det man nok vil se som standarden - Html, css, javascript, php, mysql...Mere ved jeg ikke om IT desværre!

Hvad mener du med at betale for egne risiko? 

Og ja, det er virkelig svært at finde en partner da programmører har så mange tilbud, men her i det her projekt ligger det hele klart, markedet er undersøgt, vi har snakket med deltagende parter og de er interessede i vores produkt når det er skabt. Der ligger mange flere penge i fremtiden i det her projekt, hvis man er en del af temaet i stedet for at blive betalt direkte for sit arbejde som programmør. Og så er der skide sjovt og der er fuld fart på os og projektet! :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Du må meget gerne smide en mail afsted i min retning med lidt flere info.

kontakt@epweb.dk

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Skal man forstå dette, at i er i gang med at skabe en virksomhed der skal beskæftige 4 mand fra dag 1 - det vil så være en der omsætter over 1mill i første år.

Ros til jer..!! Det er virkeligt ambitiøst.

Og I skal nok kunne finde programmører  - der er læssevis derude der er ramt af krisen.

Blot husk at der er hundredvis af portaler der udbyder jobservice (selv om man ikke skulle tro det med vores høje arbejdsløshed).

Og endelig et indspark fra mig - Husk at ansøgere skal kunne skrive dansk, og lave et fejlfrit CV...!! - Jeg modtager ca 4 ansøgninger hver uge, og hvis jeg sorterer dem fra hvor der er stavefejl, ja så er der mindre end 15% tilbage.

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En mail er sendt til dig Emil :)

Fra Buck
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!
Du må også gerne sende en pm til mig med flere info 

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kams33

Kan du give mig din mail? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)