Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero sendt faktura der blev annulleret

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Kreditnota har intet at gøre med betaling men om man erkender man ikke skal ha betaling oftest

Du må ha hjælp selv Ronnie med dit regnskab hvis det er sådan du fører dine ting

På ingen måde! Et annulleringsbilag er lige så gyldig som en kreditnota. Blot fordi dinero ikke har mulighed for at oprette annulleringsbilag til fakturar, gør det jo ikke til regnskabsreligion - vel?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacobkf:
Derfor jeg så muligheden enten for kreditnota eller slet.

Jeg formoder at dinero opretter et annulleringsbilag hvis du sletter. Du kan dog ikke slette en bogført faktura! De kan kun kreditnoteres - uanset hvad! En ikke betalt faktura kan enten kreditnoteres, eller annulleres/slettes, bare man laver et annulleringsbilag.

Men for din egen skyld, bør du sætte det i system, så du ikke blander de ting sammen.

Hos os, laver vi KUN kreditnotaer til bogførte fakturar, og KUN annulleringsbilag til slettede/annullerede fakturar. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacobkf:
Jeg kan ikke finde muligheden for annullering på Dinero
Nej det ville være ulovligt hvis du havde bogført = sendt

Jacobkf:
Derfor jeg så muligheden enten for kreditnota eller slet.
Du bør ikke ha mulighed for slet - hvis du ha bogført og sendt den - så er det en programfejl, men jeg har testet og kan ikke lave den fejl-

Tilbage er kun kreditnota som du laver ved at genkalde fakturaen og vælge krediter og ja kreditnota skal så sendes til din kunde (tidligere kunde) det er hetl som loven er opbygget

Send kunden en kredit nota 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:

Jeg formoder at dinero opretter et annulleringsbilag hvis du sletter. Du kan dog ikke slette en bogført faktura! De kan kun kreditnoteres - uanset hvad! En ikke betalt faktura kan enten kreditnoteres, eller annulleres/slettes, bare man laver et annulleringsbilag.

Men for din egen skyld, bør du sætte det i system, så du ikke blander de ting sammen.

Hos os, laver vi KUN kreditnotaer til bogførte fakturar, og KUN annulleringsbilag til slettede/annullerede fakturar. 

du hjælper ikke trådstarter og har klart førskrevet at kredit nota kun bruges hvis man har modtaget betalting- Det er rent vrøvl - ret det dog korrekt med kreditnota -  og "annulerings bilag" skal da gerne også komme til fakturamodtager = kreditnota - SEND KREDIT NOTA trådstater og lyt ikke til det bavl

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
du hjælper ikke trådstarter og har klart førs skrevet at kredit nota kun bruges hvis man har modtaget betalting- Det er rent vrøvl ret det dog

Selvfølgeligt hjælper jeg da trådstarter? Kan du ikke læse?

Han kan SLETTE bilaget (FAKTURAEN) med et dertil hørende ANNULLERINGSBILAG!! Kan du ikke læse?

Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak!

Den står nu angivet som betalt? - men skal jeg så afsende den alligevel og vil den fratrække det angivne beløb i det bogførte regnskab?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

og PS.. En faktura er ikke BOGFØRT FØR du registerer en betaling!! Indtil da er en faktura blot et BILAG! Eller vil du nu også fortælle mig at SAP og C5 er forkert på den?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacobkf:
Den står nu angivet som betalt? - men skal jeg så afsende den alligevel og vil den fratrække det angivne beløb i det bogførte regnskab?

Ja, så SKAL du oprette en kreditnota!
Og hvorfor H*****e har du bogført den uden at få betaling??  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:

Cookie - John Hannover:
du hjælper ikke trådstarter og har klart førs skrevet at kredit nota kun bruges hvis man har modtaget betalting- Det er rent vrøvl ret det dog

Selvfølgeligt hjælper jeg da trådstarter? Kan du ikke læse?

Han kan SLETTE bilaget (FAKTURAEN) med et dertil hørende ANNULLERINGSBILAG!! Kan du ikke læse?

du må anses for lidt af en risiko rådgiver -jeg har jo fuldt dig i en seriea af bavl - og jo jeg kan læse faktisk - tag dig sammen - Det er en afsendt faktura og kunden vil ikke betale og udsteder accepterer at ikke få penge = kreditnota 

Har jeg misset - og kunden ikke har fået en faktura er det en andet sag, men det tror jeg vist er klart det ikke er

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke "bogført" den endnu, den er bare medregnet i regnskabet på dinero.

Men når jeg sender kreditnota ud, med samme beløb betyder det vel bare at det er annulleret overfor kunden? 

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)