Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne bede om tæsk for min webshop, tak!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja farver og lign. er jo noget man løbende kan arbejde på. Men siden virker fin og troværdig. Så ville fint købe på siden, hvis jeg så i havde varen på lager (denne funktion mangler jeg). Og som der også er tidligere beskrevet. At skrive hvilken patroner der passer til model osv.

Når man skal tjekke ud, så står der på siden http://www.e-blaek.dk/canon/checkout/step/step-1

"Log ind eller køb som gæst" Og kan ikke se muligheden for at logge ind? (ikke fordi handler så vidt muligt altid selv som gæst)

Men super side. Selv jeg selv kører med laserprinter. Stick out tongue

Er siden for resten lavet i prestashop?

 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Ja farver og lign. er jo noget man løbende kan arbejde på. Men siden virker fin og troværdig. Så ville fint købe på siden, hvis jeg så i havde varen på lager (denne funktion mangler jeg). Og som der også er tidligere beskrevet. At skrive hvilken patroner der passer til model osv.

Når man skal tjekke ud, så står der på siden http://www.e-blaek.dk/canon/checkout/step/step-1

"Log ind eller køb som gæst" Og kan ikke se muligheden for at logge ind? (ikke fordi handler så vidt muligt altid selv som gæst)

Men super side. Selv jeg selv kører med laserprinter. Stick out tongue

Er siden for resten lavet i prestashop?

Hej Kim

Tusind tak for din kommentarer. Det er jeg meget glad for.

Ja, farverne kan altid ændres, så det har ikke første prio til at starte med.

Lagerstatus:
Grunden til, at der ikke er lagerstatus på siden, er fordi jeg kører med dropshipping. Min leverandør har ikke umiddelbart mulighed for at der kan vises lagertal på siden, før de kan se at der kommer noget salg fra siden.

Jeg har dog haft muligheden tidligere ved samme leverandør, men grundet en langsom proces fra NETS/Tellers side efter skift af bank, så har leverandøren valgt at droppe CSV-filen til siden, da de ikke kunne se at der kom noget salg ind den vej. Det er en længere forklaring, som jeg ikke vil skrive om her. Men meningen er, at det kommer igen inden længe. Så det er bestemt ikke fordi, der ikke er tænkt over denne funktion.

Dog får kunden asap en pæn besked, hvis produktet ikke er på lager pt.

Log ind eller køb som gæst:
Så den godt lige. Det ændre jeg også asap.

Men ellers skal du have mange tak, fordi du synes om siden - og regner også med at få nogle tonere på senere hen. Siden er forresten lavet med Joomla Hikashop Business 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer der lige en update på siden.

  1. Har kigget på farverne nu, og går med mørkegrå, grøn og lyseblå. De røde bjælker i venstre side er fjernet, og grafik sat på søgeboksen.

  2. Pop-up er lagt på, så når man lægger et produkt i kurven, kan man vælge at shoppe videre eller gå til kassen. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Det er som om at der ikke rigtigt er nogen bestemt "linie" på siden.

Med det ment, at der eksempelvis bliver brugt gradients og effekter på ikoner og logo, men resten af elementerne på siden er én og samme farve. Det jeg mener med det er, at det ligner at du har prøvet nogen steder, og andre steder er der blevet sprunget over. Og det får det til at virke som om at siden er lavet halvhjertet.

2. Fjern den background-shadow på indkøbskurven i toppen - blåt/hvid ikon med shadow på en grøn baggrund spiller bare ikke. Generelt så er det aldrig godt med skygger på farvede baggrunde som det du har gjort.

3. Jeg kan ikke klikke på produkt kategorier - eller det kan jeg godt hvis jeg klikker direkte på teksten. Men jeg vil klart anbefale at du laver din menu om sådan at selvom man klikker til højre for eksempelvis punktet "brother", så bliver man stadig navigeret til brother kategorien. Giver det mening?

Jeg har lige prøvet at vedhæfte et redigeret screenshot hvor jeg har ændret baggrunden til en lys gradient, givet content boksen en skygge for at afskille det lidt pænere - og rettet indkøbskurven.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er alt for meget tekst på forsiden til min smag.

Men ellers en flot side.

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. I Internet Explorer ligger kontakt sig nedenunder topmenuen

2. Mangler produkt beskrivelse. (f. eks. hvilke printer blækpatronen passer til)

3. Opdatering af mini kurv når produkt tilføjes

4. Kontakt oplysninger under kontakt mangler

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man er inde på en produktkategori kunne det være smart hvis den blev fed (eller på anden måde highlightet) i menuen.

Felterne til udfyldelse af nyhedsbrev går ikke til kanten.

Måske få tilføjet nogen produkttekster til alle produkterne?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Har tjekket siden ud! Der må gerne ske lidt mere på siden - en anelse kedelig. Derudover fik jeg slet ikke øje på logoet ved første besøg- efter min mening kunne logoet godt bruge en finjustering, måske med nogle farver.

Ellers en meget pæn hjemmeside- tillykke med og held og lykke :)

Mv.

Edin

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DrupalEksperten:

1. Det er som om at der ikke rigtigt er nogen bestemt "linie" på siden.

Med det ment, at der eksempelvis bliver brugt gradients og effekter på ikoner og logo, men resten af elementerne på siden er én og samme farve. Det jeg mener med det er, at det ligner at du har prøvet nogen steder, og andre steder er der blevet sprunget over. Og det får det til at virke som om at siden er lavet halvhjertet.

2. Fjern den background-shadow på indkøbskurven i toppen - blåt/hvid ikon med shadow på en grøn baggrund spiller bare ikke. Generelt så er det aldrig godt med skygger på farvede baggrunde som det du har gjort.

3. Jeg kan ikke klikke på produkt kategorier - eller det kan jeg godt hvis jeg klikker direkte på teksten. Men jeg vil klart anbefale at du laver din menu om sådan at selvom man klikker til højre for eksempelvis punktet "brother", så bliver man stadig navigeret til brother kategorien. Giver det mening?

Jeg har lige prøvet at vedhæfte et redigeret screenshot hvor jeg har ændret baggrunden til en lys gradient, givet content boksen en skygge for at afskille det lidt pænere - og rettet indkøbskurven.

Takker for den fine kommentar. Jeg har været ved at ændre lidt i det, og kigget lidt på box-shadow til siden, hvilket har givet en bedre side - synes jeg selv. Mangler dog lidt endnu.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)