Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge produkter til danske soldater og/eller pårørende?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg driver nyhedsportalen SoldaterNyt.dk, der leverer uafhængige og neutrale nyheder til de danske soldater og pårørende. Vi er efterhånden vokset til at blive Danmarks største, og det betyder at vi har en ganske pæn volumen af besøgende.

Vi er så småt i gang med at udbygge vores webshop, og leder derefter spændende produkter til shoppen.

Hvis du har et ønske om at markedsføre og sælge direkte til danske soldater og deres familier, så send mig en mail - måske kan vi finde ud af et spændende samarbejde. Det kan være alt fra sikkerhedsudrustning til beklædning, men også mere 'bløde' produkter som kopper, krus, tshirts, nøgleringe og lignende.

Jeg glæder mig allerede til at høre fra jer!

Bedste hilsner,

Kenneth Jensen
kenj@soldaternyt.dk 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode mails, jeg allerede har modtaget. Jeg svarer jer alle straks.

Vi har dog stadig plads til flere spændende produkter, så tøv endelig ikke med at sende en mail mere i min retning.

Bedste hilsner,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Fra  CompuSolutions Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Som tidligere soldat har jeg stor interesse for området, og har gennem en del år fulgt med på diverse medier for at se hvad der rører sig i branchen.

Jeg synes det er imponerende at du på så "kort" tid har fået gjort din side til Danmarks største, og undrer mig over hvilke parametre du har kigget på her for at nå frem til den konklusion.

Vi har jo alle sammen konkurrenter, og jeg støder tit på nye firmaer i min branche, men jeg ved ikke altid hvor store de er, og hvor mange besøgende de har på deres hjemmeside osv. hvilket gør det svært for mig at vurdere hvor "stor" en konkurrent det er. Derfor tænkte jeg på om du kunne hjælpe mig med at besvare et par spørgsmål, da du tilsyneladende ved hvordan man klarer den sag.

1. Hvor kan du se hvor mange besøgende dine konkurrenter har på deres side?? (og hvor mange har du selv på din egen)

2. Hvor mange ansatte er der i din virksomhed?? (jeg kan jo se at der er andre i din branche som har en hel del tilknyttet, så du må da have en hel del ansatte efterhånden hvis du er den største)

3. Når du skriver at du/I er Danmarks største, hvilke parametre har du så målt det ud fra?? (antal besøgende, antal ansatte, omsætning, eller noget helt andet)

Nu har jeg ikke noget at gøre med hverken dig eller dine konkurrenter, så jeg kan i teorien være ligeglad, men jeg følger som sagt ret meget med i din branche, og jeg har sgu ærlig talt svært ved at tro på at din side er den største og bedst besøgte. Man skal ikke følge ret meget med før man kan se at der er andre sider hvor der er væsentlig mere aktivitet fra både folkene bag siden, men ikke mindst også fra brugerne, som jo må regnes for at være en ret god indikator for hvor mange aktive brugere der er.

Jeg synes det er yderst useriøst og uprofessionelt at udgive sig for at være noget man ikke er, og specielt i det her tilfælde hvor du prøver at "lokke" folk til at lave et samarbejde med dig på baggrund af falske oplysninger.

Hvis du mener at jeg er helt forkert på den, så lytter jeg gerne til dine argumenter, og glæder mig til at se dine svar, og dokumentationer som understøtter dit postulat.

Ser frem til at høre fra dig.

Martin Jensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)