Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mine hjemmesider vil være meget velkomment.......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ny bruger i dette univers men har fulgt jeres debatter lidt fra sidelinien i nogen tid. Min erfaring fra tidligere job dækker økonomiske og skattemæssige emner. It og internet er jeg til gengæld novice indenforHmm.

Jeg vil rigtig gerne have noget feedback på mine 2 hjemmesider. De har været i luften i et par måneder nu, men jeg får næsten ingen besøgende....

www.nyddinhave.dk

www.bocoaching.dk

 

Venlig hilsen

Birthe O. 

 

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tja... i 1995 var det vel en fin hjemmeside :-)

Drop frames, i hvert fald hvis google skal have nogen chance for at indeksere din side ordentligt...

Måske vælg et lidt mere "uptodate" farveskema... de virker meget uprofessionelle....
Billederne er som sådan fine nok, men de kunne godt præsenteres lidt pænere...

Men informationerne er tydelige og klare, hvilket er positivt...

Mvh Brian

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for konstruktivt svar; Brian.
Dejligt at budskabet står klart!

Jeg vil tage farve-valget op til revision.

At fjerne frames kræver jo at jeg opbygger hjemmesiderne helt på ny.  Det bliver på en regnvejrsdag/uge :-)

Hvad mener du med præsentation af mine fotos?
Jeg synes også selv at de står lidt bare, men hvordan præsenterer jeg dem pænere?
Det er planen at foto's på havesiden skal udskiftes jævnligt, så de passer til årstiden.

Vh Birthe O.

 

 

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

oh no, Frontpage. det start skrevet tydeligt på din side.

- Dit budskab står klart, dit website er rigtig/utrolig nemt at finde rundt på, no questions asked.
men du skal klart overveje hvor professionel du selv vil fremstå. (jeg synes) din side virker lidt modsat.

udover det som Brian siger, i 1995 var den pæn. hvilket også kan være med til at virke som om, det ikke er noget der eksisterer nu, men en side for et gammelt firma der ikke har været opdateret siden <- dengang.

Overvej evt at installere et wordpress, joomla eller anden CMS som du nemt kan opdatere med billeder osv., Du kan evt. få en til at gøre det for dig, mon ikke du skulle kende en der kan installere sådan en billigt.

Links
www.joomla.org
www.wordpress.org
http://themes.wordpress.net 

> Håber ikke det var for hårdt. -> Ha' en god dag.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for din feedback. Fordelen ved at spørge fremmede fremfor venner og bekendte er jo at så får man deres mening rådt for usødet :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg giver sjældent mine kommentarer til kende fordi der også er mange herinde der ikke kan tåle det, selv om det er det de spørger efter.
I dette tilfælde tænkte jeg at brian havde blødt dig lidt op. eller hvordan man siger det.

 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarer på have-siden. Har afhjulpet det jeg kunne på den korte bane.

Er der nogen, som vil kommentere på min coaching-side - så er det også velkomment :-)

 

Venlig hilsen
Birthe O. 

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Birthe

Hvis jeg skal komme med min helt ærlige mening, så vil jeg faktisk anbefale at få lavet 2 helt nye professionelle hjemmesider.

Det kommer til at koste, men det betaler sig på længere sigt !

Dine hjemmesider er efter min mening et skoleeksempel på en "Frontpage" hjemmeside, og det holder altså ikke længere.

Mit råd må derfor være at kontakte en af de mange dygtige webdesignere herinde på Amino, for at få lavet et tilbud på begge hjemmesider.

Håber du kan tage min kritik, men jeg er sikker på det vil være din bedste invistering.

Held og lykke.

 

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Birthe

 

Jeg har sendt dig en PM, da jeg egentlig blev rigtig interesseret i dit projekt med haverne :)
Jeg vil gerne give et fint tilbud, da du rent faktisk peakede min nysgerrighed og jeg ser noget spændende potentiale - håber vi hører fra dig.

 

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres svar og den tid, som I har brugt på mine hjemmesider.

Jeg vil på et senere tidspunkt, når midlerne er til det :-), købe mig til et mere professionelt look på siderne.

 

Venlig hilsen
Birthe O.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)