Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på ny Webshop :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Først og fremmest vil jeg sige tak til jer alle. Syntes virkelig der er rigtig mange gode medlemmer herinde, som kommer med gode ideér og er gode til at hjælpe andre, det er altid rart at se :-)

Har valgt at starte en webshop på et meget presset og konkurrence præget markede, men vi mener det er et forsøg værd. Vi har en Webshop løsning hos eShopPlus, som vi umiddelbart er rigtig tilfredse med.

Vi vil dog gerne høre jeres mening om sitet og gerne få noget konstruktivt feedback.

I må samtidig gerne prøve at gå igennem købs processen og give feedback på denne. (Evt. Skriv i kommentar feltet at det er Amino Test) Så vi kan slette ordrene igen :-)

Det skal siges vi har oprettet Google Analytics, Google AdWords, Google Webmaster Tools. Samtidig har vi profiler på Google+, Facebook, Twitter og Hotfrog.

Ydermere så er vi oprettet på Google Local Business, så vi kan findes på Google Maps.

Hjemmesiden er: www.Elexo.dk 

Vi takker!

Venligste hilsner,

Elexo

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elexo

Jeg synes det er en fin webshop - god opsætning og velfungerende funktioner Wink

Hvad er din mening om eShopPlus overordnet set? Nemt? Billigt? God service?

Venlig hilsen
Matvei

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matvei,

Vi takker mange gange :-) Det var rart at høre.

Vedr. eShopPlus har vi været rigtig tilfredse, vi har fået god service hele vejen igennem. Vi kan blot sende en mail og vi får svar indenfor kort tid. Samtidig er selve Admin delen utrolig nem, jeg syntes det er 1000 gange nemmere end f.eks. DanDomain :-) og meget mere "moderne"

Billigt? Jo, det syntes jeg :-) 189 kr + moms pr. mdr. - Det syntes jeg er en pris der er til at overkomme :-) - Hvis du har flere spørgsmål er du altid velkommen til at sende mig en mail på dwk@elexo.dk

Vh,

Elexo

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok sætte hastigheden ned på slideren på forsiden, da man med mindre man er Arnold Schwarzenegger i Twins ikke kan nå at læse teksten, inden den skifter.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helsekost-online,

Hehe, det er en ting vi har været klar over som vi også arbejder på at få ordnet :-) Der er lidt fart over feltet der.

Fra Danmark
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig pæn og stilren side.

En ting jeg savner er en køb knap under produkterne selvom man ikke har musen over, dog er dette vel en smagssag. Og igen er det vel ikke så nødvendigt når der er et stort fin prisskilt..

Det er faktisk utrolig svært at udpege fejl, for der er nærmest ingen jeg lige spotter.

Så alt i alt, en utrolig fin webshop! :)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med siden.

Der er en del konkurrence på netop dette område, men mon ikke der er mange købere :-)

Du kunne godt trænge til nogle flottere bannere.

Jeg ville nok ikke skrive nedenstående tekst :
"Vi tilbyder gode priser - dog er det ikke altid, at vi kan være de billigste, men vi vil yde den bedste service!"

Håber du kan se det.

God vind

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-) Det er rigtig rart med noget feedback.

Vedr. Bannere, så var det noget vi selv satte sammen, da vi gerne ville have noget på og for at holde budgettet en smule.

Vedr. Teksten kan jeg godt se hvad du mener. Men på den anden side, så er det ærlig snak at det er ikke alle produkter vi kan være med på prismæssigt. Derfor har vi formuleret det på denne måde, men vi vil selvfølgelig tage det op til overvejelse :-)

Tak!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside, og som er vigtigt når man laver hjemmesider er ''keep it simple stupid''

Den er overskuelig, og den er flot sat op :-)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin shop, men jeg synes nu også at det er virkelig synd at bruge bannerplads og slides på noget så kedeligt som info om fragt og den slags. 

Jeg synes helt klart I bør få¨lavet nogle bannere med nogle flotte produktbilleder og call to action, og så lade dem linke til de mest købte, eller fede produkter. Eller helt droppe slides på forsiden. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)