Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskift H1 titel med billede på hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og er ved at bygge en hjemmeside op fra scratch med Wordpress og jeg tænkte på om jeg kunne tillade mig at udskifte min nuværende H1 overskrift med et billede af mit logo. Det der afholder mig fra at gøre et lige med det samme er at jeg er i tvivl om hvor smart det er at fjerne min h1 overskrift, da jeg mener at have læst a h1 overskrifter er vigtige mht. søgemaskiner osv.

Hvad mener i? Er H1 overskriften no go at skifte? Eller har det ingen effekt på noget som helst? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskrifter (h1, h2, h3 etc.) er med til at fortælle søgemaskinerne, hvad din side handler om. Så med seo-brillerne på, er det en dårlig idé at fjerne disse.

MEN, i praksis kigger søgemaskinerne også på mange andre ting, så du kan opveje den manglende overskrift med andet indhold og/eller alene med indgående links.

Hvis du indsætter et billede i stedet for, så husk at tilføje alt-tag til billede. Google bruger alt-tag'et til at læse, hvad billedet handler om.

---

Vælg den løsning der er bedst for brugerne eller i dette tilfælde præsentere dit budskab bedst. Konvertering bør altid vægtes højere end seo.

Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam slet ikke umuligt at få et billede ind og samtidig beholde din h1 overskrift.. Her er er en video der viser dig hvordan:

http://freecourses.tutsplus.com/30-days-to-learn-html-and-css/image-replacement.html

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)