Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nye side!

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Som mange andre i tråden allerede har tilkendegivet, så er det et rigtig flot site du har stablet på benene.

En lille ting jeg blev opmærksom på: Hvis man klikker på et menupunkt, så bliver menupunktet grønt, hvilket er fint. Men scroller man derefter op/ned til et nyt afsnit, så er der pludselig to menupunkter der er grønne...

I forhold til priser, så var det ikke noget jeg savnede. Men har du en timepris som ligger i den lave ende, så kan der da helt sikkert være en idé i at skilte med den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Hoffmann:

Hej Kristian

Som mange andre i tråden allerede har tilkendegivet, så er det et rigtig flot site du har stablet på benene.

En lille ting jeg blev opmærksom på: Hvis man klikker på et menupunkt, så bliver menupunktet grønt, hvilket er fint. Men scroller man derefter op/ned til et nyt afsnit, så er der pludselig to menupunkter der er grønne...

I forhold til priser, så var det ikke noget jeg savnede. Men har du en timepris som ligger i den lave ende, så kan der da helt sikkert være en idé i at skilte med den.

Tak for det Mathias. Kan jeg få dig til at sende et billede af det? Hos mig er der kun én ting grønt, men ellers skal det da rettes!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Scharling:

Hej folkens!

Så er min hjemmeside, www.kvalitetstekster.dk endelig online efter meget arbejde. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få noget feedback derpå. Til at starte med at det ikke med henblik på at folk skal finde mig gennem google eller lignende, da største delen af mine kunder er folk der bliver henvist, eller nogen jeg selv kontakter. 

Men har I noget kritik er jeg meget åben! Jeg har selv lavet hele hjemmesiden, og må indrømme jeg bestemt ingen haj til wordpress er. 

På forhånd tak!

Venlig hilsen

Kristian Scharling :-)

 




Hej Kristian. Super lækker side du har fået lavet dig! Kunne muligvis godt være interesseret i nogle tekster snart, hvis du ville sende mig et tilbud på 10-20 tekster ville det være super :-)

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Odense SV
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Tilsalg.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian!

Flot hjemmeside. Jeg har dog en ting, som jeg synes at du skal kigge på.

Når man vil kontakte dig og man ikke skriver det korrekte i din kontaktformular, så sender du $_POST via PHP og fanger den når siden er genloadet.

Problemet er at man derfor skal til at scroll ned til bunden af din side, for at se det eventuelle fejlbeskeder og hvis man så laver en fejl igen, så sker det samme osv.

Flot arbejde

Hilsen

Christian

Tilsalg.dk - Handelsportal med køb og salg

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nomic:

Hej Kristian!

Flot hjemmeside. Jeg har dog en ting, som jeg synes at du skal kigge på.

Når man vil kontakte dig og man ikke skriver det korrekte i din kontaktformular, så sender du $_POST via PHP og fanger den når siden er genloadet.

Problemet er at man derfor skal til at scroll ned til bunden af din side, for at se det eventuelle fejlbeskeder og hvis man så laver en fejl igen, så sker det samme osv.

Flot arbejde

Hilsen

Christian

Hej Christian! Tak for det. 

Jeg er godt klar over problemet, og prøver at løse det. Jeg er som sagt ikke spor kendt i wordpress, og det tager derfor lidt tid at finde ud af det. Igen tak for feedback, det er super hjælpsomt :-)

Hav en super søndag aften alle sammen!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:
Hej Kristian. Super lækker side du har fået lavet dig! Kunne muligvis godt være interesseret i nogle tekster snart, hvis du ville sende mig et tilbud på 10-20 tekster ville det være super :-)

Hej M-Trade!

Tak for de søde kommentarer! Jeg har netop sendt dig en besked. 

Hav en super søndag aften :-).

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Scharling:
Tak for det Mathias. Kan jeg få dig til at sende et billede af det? Hos mig er der kun én ting grønt, men ellers skal det da rettes!

Går ud fra du benytter Chrome? Der virker det nemlig. Fejlen fremkommer kun i Firefox og IE.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Hoffmann:

Kristian Scharling:
Tak for det Mathias. Kan jeg få dig til at sende et billede af det? Hos mig er der kun én ting grønt, men ellers skal det da rettes!

Går ud fra du benytter Chrome? Der virker det nemlig. Fejlen fremkommer kun i Firefox og IE.

Det gør jeg ja. Tak for info - jeg må lige se at få det rettet :-).

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Enkelt men funktionelt. 

Dog synes jeg der er noget som ikke stemmer overens med dine referencer og som, for mig, virker utroværdigt.

Du skriver at det er stiftet 2013 men en af dem der har udtalt sig til referencerne skriver at de har brugt jer siden 2012??? 

Hvordan kan det lade sig gøre hvis i først er stiftet i 2013.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:

Rigtig fin side. Enkelt men funktionelt. 

Dog synes jeg der er noget som ikke stemmer overens med dine referencer og som, for mig, virker utroværdigt.

Du skriver at det er stiftet 2013 men en af dem der har udtalt sig til referencerne skriver at de har brugt jer siden 2012??? 

Hvordan kan det lade sig gøre hvis i først er stiftet i 2013.

Hej JB

Tak for det! Som skrevet i "om os" teksten, har jeg arbejdet som freelance tekstforfatter i flere år. Her har jeg blandt andet arbejdet en del for Tezzo, hvilket er grunden til at de udtaler dette. Håber dette gav en opklaring :-)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)