Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man gratis designe sin egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der der ved et sted hvor man selv kan designe sin hjemmeside?

Men selvfølglig skal det betales for at få den online og Web hotel eller hvad det nu hedder.

Det skal være nemt og lige til og designe?

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal kigge hos http://www.wix.com/ - Det er meget ligetil efter min mening, jeg håber det hjalp dig lidt videre.

Mvh. Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Mathias kigger lige på det
Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin du kan købe et domæne og et webhotel med 1-click-installer f.eks. unoeuro.com eller meebox.net. Med et enkelt klik kan du nemt installere et CMS(program til at lave hjemmesider) på dit domæne og gå i gang. Du skal dog regne med, at det tager tid, og det kan være svært at få det til at virke præcis, som du vil have det. Der er en grund til, at det som regel koster penge at få lavet en hjemmesider :-) Pas iøvrigt på med dem der tilbyder "gratis" hjemmesider, det er næsten altid noget snyd og humbug.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Som Gitte ovenfor siger, så kan du meget nemt købe både domæne og webhost hos Meebox. Dernæst kan du downloade Wordpress, der er et fantastisk hjemmesideudviklingsprogram. I punktform ville det være:

- meebox.net (dansk hjemmeside)

- Køb domæne

- Køb webhostpakke (10kr. om måneden er fint - man kan altid opgradere, hvis nødvendigt)

- Installer Wordpress 

- Så er du i gang. 

Men udvikling af en hjemmeside er ikke bare noget man gør, hvis man vil have en flot og brugervenlig hjemmeside. 

Derfor vil jeg gerne tilbyde dig en hjemmeside, der er skræddersyet efter dine behov med flot design til 1499 kr. (eksl. moms)

- Dette er inkl. webhost 2 år frem 

- Domæne er også inkl. 2 år frem

Det kan ikke blive bedre, og du slipper for det besværlige arbejde. - Jeg har pt. kun en mindre opgave, og jeg kan derfor gå i gang med det samme :)

Læs mere om mit tidligere arbejde under referencer her: NikWEB.dk 

Med venlig hilsen, 
Niklas Andersen  

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Niklas - hop ind på meebox og gå igang med WordPress den vej.

Dette er dog, som han også nævner - ikke noget man bare lige gør. Så det skal være fordi du har interessen for selv at lave hjemmesider. Det kommer til at kræve en del timer, for dig at lære, hvis du starter helt fra bunden.

Jeg vil nok anbefale at du starter med et standard-tema fra WordPress, men senere er det nok nødvendigt at du lærer at sætte dig ind i specielle temaer, som kan købes på sider, som f.eks. themeforest.net. Jeg har også hørt at PageLines skulle være let at sætte sig ind i, når man først har grundlæggende kunnen indenfor WordPress.

MEN... Hvis ikke du vil bruge de mange timer på det, så du selv kan lave din egen hjemmeside, så synes jeg det er en fantastisk ide at ansætte en der allerede har brugt de mange timer og hurtigt kan hjælpe dig.

Ja, jeg gør det skam gerne, men Niklas' tilbud er skam også rigtig godt - så det kan du roligt tage imod :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag også et kig på SquareSpace

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)