Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille spørgsmål til worldpress woocommerce?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej .

Skal til at købe mig et wordpress woocommerce theme. Har fundet et jeg synes godt om, men mit spørgsmål er jo jeg kan lave website på flere domæner, hver for sig. Sådan så jeg har 3 sider på tre forskellige domæner og på tre forskellige sprog.

Eller skal jeg købe theme'et 3 gange. for skal ikke bare have subdomæner eller en boks hvor du kan skifte sprog.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et wordpress tema er en fil, der uploades på din installation. Når du køber temaet kan du (med næsten alle temaer) installere det på flere domæner, det kræver bare, at du køber det på en udviklerlicens. Det ville hjælpe, hvis du gad at linke til selve temaet, så kan du få et ja/nej svar... :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte kan man bruge temaet på alle ens egne sider. Udvikler licensen er hvis man vil bruge det til kundesider. Men det variere lidt efter hvor man køber det.

Som der bliver nævnt vil et link være at foretrække.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske jeg fandt det. Kan det passe at man kun kan "sælge det videre til en kunde, hvis nu man var udvikler?

Og at jeg kan lave så mange kopier som jeg ønsker for eget brug, eller har jeg misforstået noget?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

topprospect:

Tror måske jeg fandt det. Kan det passe at man kun kan "sælge det videre til en kunde, hvis nu man var udvikler?

Og at jeg kan lave så mange kopier som jeg ønsker for eget brug, eller har jeg misforstået noget?

Regular License

Use, by you or one client, in a single end product which end users are not charged for.

kontra

Extended License

Use, by you or one client, in a single end product which end users can be charged for.

Så ud fra det her, kan den bruges én gang. Den almindelige kan bruges til kunde, men uden at tage betaling for det. Med den udvidede kan man tage betaling for brugen af det. Så igen, ud fra at der står én (1) bruger, hvad enten det er dig eller en kunde, er det ét køb, én side.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det rigtig fede ved themeforest er at man kan spørge udvikleren direkte, han vil nok kunne give dig det bedste svar.

http://themeforest.net/item/barberry-responsive-woocommerce-theme/discussion/5625228

Så kan du ved samme lejlighed også se om han yder en service der er noget værd :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hurtige svar. Jeg tror også lige jeg smider ham der har lavet det en besked :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)