Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13 år og vil gerne starte webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Jeg vil gerne starte med at tjene nogen penge! Jeg kunne godt tænke mig at få min egen webshop jeg ved dog ikke hvad jeg vil sælge ENDNU, men, hvis der er nogen, som har nogen forslag til hvad jeg kan sælge så må i meget gerne komme med nogen:) -Jeg er meget interesseret i sport. Jeg vil gerne vide hvilken webshop-udbydere, der er bedst og, hvordan jeg skal starte op. Til at starte med vil jeg helst ikke betale for mange penge til projektet da det jo er lidt satset, men jeg har en god sjat penge som jeg gerne vil ofre til projektet.

Jeg håber VIRKELIG der er nogen, som kan hjælpe mig!!:D

MVH

Magnus

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus

Fedt at du gerne vil i gang. Det er altid godt at se folk der har masser af energi. Jeg vil dog give dig ét råd; hvis ikke du har penge til at starte en webshop nu, så bør du lade være.

Spar hellere nogle penge op via et traditionelt job (avisruter, flaskedreng eller lignende) og når du har en passende pose penge på kontoen, så kan du starte noget op. I mellemtiden kan du tænke over hvad du interesserer dig for, og det kan måske give dig et prej om hvad du skal tjene penge på i fremtiden.

Hilsen Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil betale, hvordan skal du så få en side der ikke skinder langt væk af useriøsitet? Sider der ender på .bricksite.com eller hvad der nu er af webshop udbydere, er ikke altid dem som folk vil tage allermest alvorligt. Et .dk domæne koster 45 kroner om året, så det vælter ikke budgettet. Så kan du faktisk også drive en webshop på et webhotel til +/- 120 om året. Men hvad med produkter når du ved hvad du vil sælge? De koster også penge i indkøb. Så er der en masse skatter, afgifter og andet kedeligt der betyder du må hoste op med endnu mere. Det vil du vel heller ikke betale for? :)

Intet negativt ment, men du kommer ikke alt for langt gratis. Hvad angår produkter du kan sælge, lad mig give dig et råd; hold dig væk fra black masks og iphone covers. Der er alt for mange af dem, så der er ikke de store penge at tjene dér.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Det er fedt og se folk der gerne vil starte i så ung en alder. Det er så også ret trist og se at du gør det for de forkerte grunde. Der er skam intet i vejen med og gerne vil være Rig, men det skal IKKE være grunden eller motivationen. Er slet ikk i tvivl om at det vil gør man træffer nogle forkerte beslutninger.

Du må ALDRIG spørge folk hvad De mener du skal sælge. Du skal sælge noget som du har passion for, noget som gør at du gider give dig selv 110%. Hvis jeg fortæller dig du kan tjene meget på at sælge garn og andet strik til 80årige damer, så vil Du alligevel ikke tjene noget. Inspirationen, drivkraften osv vil ikke være der, fordi det vil kræve meget interesse, tålmodighed osv.

Derfor er mit bedste råd helt klart, kig selv rundt på nettet. Find noget som du interessere dig for. Noget du kan give folk en go service i. Det er servicen du bliver rig på i den sidste ende alligevel. Glade kunder kommer altid igen :)

Sagt i punktform:

1) Du kan kigge efter inspiration på sider som f.eks. www.aliexpress.com . Her kan du finde 100000 forskellige produkter i alle mulige brancher.

2) Du kan bruge en gratis webshop fra f.eks. www.prestashop.com

Held og lykke.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

du må kun sælge for under 50.000 kr i alle 12 mdr perioder  - aldrig ha en periode der kommer over - når du ikke har virksomhed og det kan du ikke få som 13 årig. Som 15 årig kan du søge dispensation for at få lov at stifte virksomhed hvis dine forældre vil garantere for dig, men som 13 år nej

Du kan læse her hvad du kan uden at stifte virksomhed http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/kan-jeg-drive-forretning-uden-at-vre.html 

god vind med det - husk regnskab og skat så du ikke får vrøvl, det kan sikkert ligge inden for dit fradrag, men det ændrer ikke ved at du skal føre omhyggeligt regnskab, alle udgifter og indtægter og opgive fortjenesten

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej emcct:)

Jeg ved godt at det skal være noget jeg interesserer mig for og jeg vil heller ikke starte en virksomhed som jeg ikke synes er sjov at drive:) Jeg interesserer mig meget for sport og jeg tror jeg vil prøve at kigge efter noget som jeg kunne sælge der jeg ved virkelig bare ikke hvad, men jeg vil prøve at kigge lidt videre:)

Mange tak for hjælpen

hilsen MagnusSmile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Magnus,

Jeg er også 13 som dig eller officielt først om et par dage. 

Og jeg har gået med samme tanker som dig i over et år, men.

1) Du kan ikke starte virksomhed hvis du er under 13 år, kun hvis du får dine forældre til at starte det. Men der har du ikke så meget du selv bestemmer også videre.

2) At være rig er den værste begrundelse jeg nogensinde har hørt! Du skal lave det du brænder for det du elsker.

3) Tag en ven i hånden og gå ud og søg i din by, som tretten årig er der mange flere jobs at få end du lige tror!  Kig her: http://www.ungarbejde.dk/arbejde/jobmuligheder-naar-man-er-13-aar 

4) Inden du bestemmer dig for hjemmeside og alt sådan noget, så begynd og dig grundigt om. Følg med på Amino, følg med i nyhederne, følg i det hele taget rigtig godt med også vil du nemmere få ideer til hvad det hitter! 

5) Til sidst, du kan også prøve Affiliate det er en god og fed måde at få lidt håndøre på!

-Mads

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus1:
Jeg interesserer mig meget for sport og jeg tror jeg vil prøve at kigge efter noget som jeg kunne sælge der jeg ved virkelig bare ikke hvad, men jeg vil prøve at kigge lidt videre:)

Hvad med en nicheshop? Bare som et eksempel startede Casper Blom med at sælge brugte golfbolde. Det blev en rimelig fin success, så der kunne være noget der? Ikke nødvendigvis golfbolde, men et andet specielt produkt. Det kunne være fodbolde, målmandshandsker, eller noget andet du kan lave en dedikeret shop til.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas:)

Jeg havde ikke lige tænkt det ordentligt igennem da jeg formulerede mit "brev". Selvfølgelig vil jeg da godt op med nogen penge, men jeg havde læst denne artikel http://kristoffer-hjerrild.dk/der-er-penge-i-alt/ og han betalte kun 300 kr i starten. Jeg ved godt at man må op med nogen flere penge senere og det har jeg heller ikke noget imod bare man kan køre med overskud!:)

mvh

Magnus

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth:)

Jeg har penge og jeg også penge nok:) Jeg har heller ikke noget imod at betale penge bare man får overskud:)

mvh Magnus

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)