Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være et seriøst tilbud det her?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hegelund:

Visse revisorer og bogholdere hos Agera sætter deres priser så lavt, fordi de vil være sikker på at få dig som kunde nu og så få at langt og godt samarbejde.

Hvis du kun har meget få bilag og det er momsindberetning og årsafslutning er det ikke helt urealistisk, omend meget billigt.

Men det komer an på meget - virksomhedsform, antal bilag, hvor meget du selv kan lave etc.

Hej Martin

Det er et almindeligt enkelt mands virksomhed, og han vil også hjælpe mig med at jeg får lært Billiy's Billing, så jeg også kan forstå lidt af mit regnskab, og hvordan tingene hænger sammen ( Hvilket min gamle revisor ikke engang kendte til ordet Billys Billing eller hvad Magento er for noget.....)..Min webshop vil blive koblet til Billys Billing, så meget af det vil blive automatiseret, så jo jeg skal også lave mit arb, og det er kun godt for mig også, så jeg kan forstå processen bag det hele, og lidt kendskab til det. Og det er selvfølgelig på et begynder niveau, dvs ik så mange bilag pt ... :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen, jeg kontakter dig lige om et øjeblik :-)

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Rev&Regn Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid

Kommer an på hvor meget der er i din virksomhed og hvor kompliceret den er. Kommer også an på om det er kun for bogføring og hvor meget du selv skal stå for. Du må gerne tage kontakt til mig hvis du har lyst, og beskrive lidt om din virksomhed, så kan jeg bedre give dig et bud på hvor meget jeg mener det skal være.

Med venlig hilsen

Rev&Regn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid

Som revisor vil jeg sige, at prisen er meget svær at vurdere før man sidder med opgaven.
Eks.
Hvormange bilag skal bogføres (hvordan er materialet du levere til revisor)
Hvilken erklæring skal i revisors påtegning

Hvis du har 20 bilag og det er en enkeltmandsvirksomhed og dit såkaldte regnskab er et selvangivelse, ville jeg også kunne ordne det for 3.500 + moms.

Hvis du ejer ApS og ønsker revisionspåtegning kan det umiddelbart ikke lade sig gøre for 3.500.

 

Mvh

Patrick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig endelig på patricksjolin@hotmail.com hvis du ønsker mere viden, eller hvis du ønsker jeg skal tage opgaven eks.vis.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er revisor, når du står og skal bruge en, kan du uden at tøve kontakte mig og jeg vil hjælpe med hvad end det måtte være.

Mvh

Patrick

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Hej Thomas

Jeg er revisor, når du står og skal bruge en, kan du uden at tøve kontakte mig og jeg vil hjælpe med hvad end det måtte være.

Mvh

Patrick

Hej Patrick

Nu skriver du revisor - Er du så revisor eller godkendt revisor.

Dit link til din virksomhed er til hjemmeside med bl.a. jakkesætSkype-Wondering

Tonny

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Patrick:

Hej Thomas

Jeg er revisor, når du står og skal bruge en, kan du uden at tøve kontakte mig og jeg vil hjælpe med hvad end det måtte være.

Mvh

Patrick

Hej Patrick

Nu skriver du revisor - Er du så revisor eller godkendt revisor.

Dit link til din virksomhed er til hjemmeside med bl.a. jakkesætSkype-Wondering

Tonny

Skal vi ikke tro at han er godkendt/registreret revisor, når han gør opmærksom på hvilken påtegning der skal på regnskabet - men du har ret, man kan ikke være sikker altid Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

super det gør jeg :-) jep det er forresten en enkelt mands virksomhed, og ik så mange bilag endnu, ..

Patrick:

Kontakt mig endelig på patricksjolin@hotmail.com hvis du ønsker mere viden, eller hvis du ønsker jeg skal tage opgaven eks.vis.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Borg:

Tonny Skov Pedersen:

Patrick:

Hej Thomas

Jeg er revisor, når du står og skal bruge en, kan du uden at tøve kontakte mig og jeg vil hjælpe med hvad end det måtte være.

Mvh

Patrick

Hej Patrick

Nu skriver du revisor - Er du så revisor eller godkendt revisor.

Dit link til din virksomhed er til hjemmeside med bl.a. jakkesætSkype-Wondering

Tonny

Skal vi ikke tro at han er godkendt/registreret revisor, når han gør opmærksom på hvilken påtegning der skal på regnskabet - men du har ret, man kan ikke være sikker altid Smile

Hej Steffen

Jeg ved det ikke, men ved en søgning på cvr.dk, så er der ikke nogen hits på navnetSkype-Speechless

Tonny

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)