Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejnings ejendomme!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg i overvejelser om at begynde at opkøbe og renovere huse for derefter at udleje den.

Men jeg søger her et seminar eller kursus, så som dem SKAT nogle gange holder for iværksættere, helst i Jylland.

Og her tænker jeg både lov ang udlejning og korrekt SKAT og alt det her.

Er der nogle som kan hjælpe mig med det?

Mvh

Christian Brandt 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte edc erhverv de har ihvertfald holdt nogle kurser i Århus. Ellers kender jeg ikke andre :-(

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Lendum Nordjylland
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Elsager Bogføringsservice Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du skal også huske at skat er en servicivirksomhed og de plejer gerne at vliie komme ud til nystartede virksomheder for at forklare hvordan de ser reglerne på de områder du vil agere inden for.

M.v.h.

Niels Thestrup Bach

Elsager Bogføringsservice

Fra Køge
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Lyder som et godt tidspunkt at starte op på nu hvor priserne er i bund .....

Iværksætterkursus .....tja.... måske .... hellere en go rådgiver der kan gi nogle råd på vejen.

Hvis du er go til håndværket så overlad det "svære" til eksperterne ...... ikke dermed sagt at du skal gøre intet .... at du selv har check på bilag m.v. gør kun regningen meget billigere i længden.

Tror ikke at du får nok viden på kursus omkring leje og skat som du kan bruge ......

Kontakt advokat for facta om leje og revisor for skat .... det koster men er nok givet godt ud, hvis det er det du vil.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit største problem er lejeloven og den midlertidige boligreguleringslov. Dem skal du have HELT styr på. Skat kan du få din revisor til at klare, og han skal alligevel lave dit regnskab.

Det nemmeste er at tilmelde sig kurser hos ejerforeningen Danmark og den vej lære ejendomsadministration. En anden mulighed er at finde en administrator til dine ejendomme. Der er masser af dem, og så slipper ud for besværet.

Mvh Maria

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)