Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Hele rapporten finnes her.

Det er et falsum.

Bare se på det ubehjælpelige engelsk - det er jo skrevet af et barn.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:

Det er et falsum.

Bare se på det ubehjælpelige engelsk - det er jo skrevet af et barn.

Så hvis den er falsk, hvorfor har da David Schmidt referert til denne da han i 2010 på nytt forsøkte å få patent på plastrene?
http://www.therapyproducts.net/Matrix-pdfs/LifeWave.Patent-Application-2010.pdf

Dessverre ble denne også avvist:
http://www.patchdiscbandscam.com/wp-content/uploads/2012/05/10669596-2011_03_24-Lifewave-Abbanodment_ocred.pdf

Her er en nøytral kilde som bekrefter at den første søknaden ble avvist:
http://www.patentbuddy.com/Patent/20040057983

Og når vi snakker om ting som er laget av barn, så er det nok David Schmidts blyanttegninger i patentsøknaden som minner mest om dette:
http://www.google.com/patents/US8602961?hl=no&cl=en

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Hvis du nu læste den, ville du se at afvisningen er fra 2008 - før den patent ansøgning der er lavet for 2010. 

Patent ansøgningen fra 2010 er i øvrigt er et helt andet produkt end plastrene.

4brooker:
Her er en nøytral kilde som bekrefter at den første søknaden ble avvist:
http://www.patentbuddy.com/Patent/20040057983

Der er ingen bekræftelser på en afvisning her - kun en patentansøgning, som er "abandoned" - det er helt normalt at man anmelder patenter, og senere forbedrer dem, så gamle patent ansøgninger bliver droppet.

Du henviser hele tiden til scam sider. Det eneste det beviser, er at du allerede har truffet truffet en dom over Lifewave, og at INTET vi siger eller gør kan ændre din holdning. Vi ser hver dag tusindvis af mennesker hjulpet af produktet, uanset hvad du siger og mener.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Hvis du nu læste den, ville du se at afvisningen er fra 2008 - før den patent ansøgning der er lavet for 2010.

Beklager, det ble litt uoversiktlig. Avvisningen er gjort i 2011, men det er altså en gjenopptakelse av den forrige patentsøknaden som ble avvist. Til denne har LifeWave fått tilsendt en rekke oppfølgingsspørsmål, og Schmidt har altså ikke svart før i 2010 (hvor han forkaster samtlige 57 argumenter fra originalsøknaden og erstatter dem med nye). Patentstyret har ikke akseptert dette som et relevant svar på spørsmålene og da fristen utløp i 2011 forkastet de søknaden.

Ejvind:
Du henviser hele tiden til scam sider.

Google og PatentBuddy er scam-sider? Er de kanskje også en del av den store konspirasjonen som legemiddelindustrien kjører mot LifeWave?

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Så Google og PatentBuddy er scam-sider? Er de kanskje også en del av den store konspirasjonen som legemiddelindustrien kjører mot LifeWave?

Som sædvanlig svarer du ikke - du sender bare nye beskyldninger afsted. Du har henvist til scam sider. Forsøg i det mindste at holde dig til sagen.

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Branchen har brug for den bog - så jeg glæder mig vanvittigt meget :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Joda, MLM-ere er eksperter på å generalisere seg bort fra enhver kritikk

Sagde manden og lavede en generalisering af alle MLM'ere. ;-)

Hvis man modtager kritik, så forsøger man selvfølgelig at give et modsvar, hvis man ikke er enig i kritikken - og hvis kritikken er en generalisering, så bliver svaret jo sjovt nok også ofte en generalisering. 

4brooker - det er fint, at du føler du er nødt til at advare alle, om samtlige MLM'ere og samtlige MLM-firmaer i hele verden, men når du gør det, så lad venligst være med at tro, at du får KONKRETE svar tilbage - det er jo tåbeligt at forlange dette.

4brooker:
Hvis du mener det er greit å si at hele det danske  sundhetsvesen er idiotisk fordi en liten del (kiropraktikk) er basert på pseudovitenskap, hvilken troverdighet forventer du da når du beskylder meg for å plassere alle MLM-selskaper i samme bås?

Jeg forsøger blot at argumentere på samme vis, som du gør, da det som udgangspunkt - under NORMALE omstændigheder - gavner kommunikationen. 

Men du insisterer hver gang på, at det kun er dig, der skal have lov at generalisere, vi andre skal dokumentere og konkretisere vores svar. 

Med andre ord - det er tydeligt, at du ikke ønsker modspil til dine påstande - og i så fald forstår jeg ikke, hvorfor du ikke bare holder dig til din blog, for der kan du jo bare slå kommentarerne fra, hvis du ikke ønsker at blive modsagt. 

Jeg mener ikke, at den er gal med HELE det danske sundhedsvæsen - men du udlægger det som om, at hvis man er tilhænger af pseudovidenskab, så er man idiot. Ergo må der jo sidde en del idioter i førnævnte, i og med, at pseudovidenskab er kommet på dagsordenen i det danske sundhedsvæsen.

Derfor må vi jo, om ikke andet indirekte, kunne konkludere, at der sidder idioter (ifølge din egen udlægning), som formidler og lovgiver omkring vores almene sundhed. 

Hvis du ikke er enig i denne observation, så forstår jeg ikke, hvor det er du vil hen med dine generaliseringer?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hehehe.... tænk at nogen gider bruge så meget krudt på noget de ikke interessere sig for, det siger mere om jer end om trådstarter..  bevis, bevis, dokumenter, dokumenter.... og når i så selv skal dokumentere så bliver alle mulige links til historier på nettet hevet frem ...  håber satme i er mere seriøse i jeres "såkaldte" rigtige forretninger, og ikke basere dem på den slags info i trækker op af hatten i den her tråd....  

Hvor jeg dog glæder mig over at være skredet ud af DK, og den her tråd bekræfter mig så meget i hvordan det var det fungerede i DK generelt, når andre har succes eller er glade for det de laver...  "du skal ikke tro du er noget"  ;) ...  og til jer som evig og altid skal kommentere tråde i MLM kategorien uden at i kender det indgående.... så good luck med whatever i laver ;) ...  det er svært at lade sig trække ned af den slags, når man lever et liv i jævn luksus  og lidt for meget fritid ;) ... 


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Jeg mener ikke, at den er gal med HELE det danske sundhedsvæsen - men du udlægger det som om, at hvis man er tilhænger af pseudovidenskab, så er man idiot. Ergo må der jo sidde en del idioter i førnævnte, i og med, at pseudovidenskab er kommet på dagsordenen i det danske sundhedsvæsen.

Nå kan det godt være at begrepet "nyttige idioter" ikke brukes like utstrakt i Danmark slik det brukes i Norge, det brukes når man skal omtale at noen forledes til å løpe ærend for noen med dårlige hensikter: https://da.wikipedia.org/wiki/Nyttige_idioter

Altså mener jeg ikke at man er en idiot hvis man tror på pseudovitenskap. Det er en rent menneskelig egenskap å ta avgjørelser ut fra intuisjon og fraksjoner av informasjon, det er i det fleste situasjoner lite hensiktsmessig å ta alle forbehold og eventualiteter i betraktning. Nettopp fordi vår hjerne er skapt slik er vi sårbare når noen i de gode hensikters navn løper de dårlige hensikters ærend, i nesten alle tilfeller uten at de skjønner det selv.

 

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Du har henvist til scam sider.

Nei, jeg har henvist til offisielle saksdokumenter fra amerikanske patentmyndigheter. Noen av dem er publisert på nettsteder som er kritiske til LifeWave, men eierne av nettstedet har ikke hatt noen påvirkningskraft på innholdet i disse. Hvis det var så enkelt kunne jeg bare laste opp samtlige av LifeWaves studier på min blogg, så ble de straks utroverdige.

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)