Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-tools: ranktracker, trafikanalyse og mulig straf

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :
Ved ikke om der findes et system, men du skal være opmærksom på at hvis du ønsker at se den placering på Google som dine kunder ser, så skal du bruge upersonlig søgning som denne side: http://www.semoblog.com/ungoogle.

Men husk lige at logge ud af Google, ellers kan du godt få forskellige resultater.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
- men hvordan ser jeg det rigtigt


De 5% er samlet snit for de 250 sider.

Klik i venstre menu på Duplicate content, så kan du se procent beregningen for hvert enkelte side og vurdere om de skal laves om eller andre tiltag som f.eks noindex, follow eller canonical skal ind over.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Findes der et andet site, hvor jeg kan taste en specifik url in og se om den har CD ? Fordi dette system har taget mine hovedemenuer og det er på mine varer jeg er interesseret i at vide om der er CD i mine varebeskrivelser ? 

Mange hilsner SB

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Copyscape.com er meget anvendt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jonas, min forvirring er kun blevet størrer nu. Jeg har testet nogle varesider og menuer og den siger at der ikke er DC.

Har du nogle gode ideer til, hvilke andre ting kan jeg teste og derfra finde ud af hovrofr jeg ikke rangere på google ? '

www.topsupplies.dk

Håber du kan hjælpe mig...

Mange hilsner SB

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Hvor gammelt er dit site?

Har du fået udført SEO før?

Er dine søgeord mest på dansk eller engelsk?

Der kan sagtens gå ret længe inden du rykker frem på Google, hvis du ikke laver noget SEO arbejde eller linkbuilding, især hvis du har en stor shop uden ret meget tekst og muligvis endda også har duplicate content.

Du har behov for en grundig gennemgang af dit site for at få tjekket indeksering, duplicate content og lignende og så skal du have skrevet mere tekst til dine kategorier og landing sider, samt endelig arbejde med linkbuilding.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)