Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en der vil "pimpe" min hjemmeside imod en god anbefaling ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Min hjemmeside www.bridgeking.dk trænger groft sagt til et facelift.

Jeg er selv en rigtig tosse til at få det til at fungere ordentligt - og det er på alle måder umotiverende for mig at holde den opdateret og lave indhold til siden når den bare er så møghamrende grim :)

Det er en hobbyside, og jeg er derfor ikke rigtig interesseret i at betale mig fra det. Dermed er jeg også godt klar over det er et longshot at bede om gratis hjælp - men tænker at det måske vil tage en der ved hvad han laver, ca en halv time at få den til at fremstå bare en anelse indbydende.

Jeg vil rigtig gerne referere på alle de måder det er muligt som tak for hjælpen hvis der er en der har lyst. Og vil også gerne skrive min reference til eksterne sites hvis det på nogen måder kunne være interessant for dig.

Som sagt - ved godt det er et longshot - men i og med jeg skal igang med at lave en række undervisningsvideoer som skal lægge på siden, håber jeg på denne måde at få siden til at se pænere ud :)

Jacob

Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke købe et flot template på themeforest.net og lege lidt med det?

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa

Jeg har bare prøvet at lege med det i et års tid nu - og for at være ærlig interesserer jeg mig faktisk slet ikke for den tekniske del :)

Men det er klart at jeg sikkert bliver nødt til det på et tidspunkt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne gøre det, men dit tilbud er desværre ikke helt nok. Jeg kan give din hjemmeside et rigtig flot facelift, men jeg skal som min. have 500 eksl. moms for det. Du kan læse mere om mig og mit arbejde på NikWEB.dk 

Mvh Niklas Andersen

Fra Vordingborg
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Niklas

Men jeg har vitterligt ikke behov for det helt store.

Alt der hedder responsivt design osv osv er slet ikke nødvendigt.

Det er ret simpelt som det er nu - og det må det gerne fortsætte med at være. Det skal bare være lidt pænere. Jeg er ikke momsregget eller noget - så synes det er lidt i overkanten mht. pris.

Som nævnt ved jeg godt det er et longshot at bede om "gratis" hjælp - men vil meget gerne "betale" med en kortere eller længere tekst/anbefaling på diverse sites.

Jacob

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg vil også anbefale dig at købe et tema til Wordpress. Der findes mange forskellige. Bare søg :D . Prøv f.eks. Woothemes. Dem bruger mange.

Selvom det er et gratis tema, tager det ikke kun en 30 min. at sætte op. Så jeg synes egentlig, at tilbuddet (det en anden gav dig) om sætte din hjemmeside op for 500 kr. lyder rimeligt. Ellers er det da bare med sætte dig ind i det. Så svært er det nu heller ikke, hvis du køber et tema. 

Held og lykke med det.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig en PM eller mail på daniel@just-speak.dk så kigger vi på det :) 

hvis du vælger mailen kan jeg først svare senere.  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)