Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lave min app - Århus!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg er en 19-årig erhvervsøkonomi studerende der har fået en idé til en app. Kort sagt. Jeg syntes selv og har fået af vide  fra en erhvervsrådgiver jeg har været i kontakt med, at idéen er (jeg citere) "Genial". Derfor vil jeg gerne igang med at lave app'en og alt der høre med. Problemet er at jeg er 19 år, lever af SU og et arbejde som ikke giver særlig god løn. Istedet for at ansætte en virksomhed til at lave app'en for mig, vil jeg høre om der er nogle unge og gerne semi-erfarne iværksættere herude, som vil mødes over en kop kaffe og diskuttere muligheden for at lave det her projekt sammen, hvor vi splitter en eventuel indtjening. Eller lignende :-)

Jeg ved ikke om det er en god eller dårlig idé, men hvis du syntes det lyder som noget for dig, så smid en mail på: 1erolerdogan@gmail.com
Jeg vil ikke uddybe min idé. Jeg kan dog sige den indbærer ting som en inbygget GPS i app'en og lidt mere til, men som sagt vil jeg ikke uddybe den, da den er forholdsvis nem at kopiere :-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det selvfølgig ikke sådan at jeg bare vil læne ryggen tilbage og fede den imens appen bliver lavet. Alt andet såsom, salg, marketing, og alt der nu følger med vil jeg selvfølgelig klare :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som en god ide. Så mangler du bare ham/hende der skal lave arbejdet Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hensigt er ikke at jeg intet skal lave, og ja, jeg har nok råd til at punge lidt ud for arbejdet det indebærer, sammen med en eventuel procent eller lignende. Jeg er ret ny i den her verden med apps og sådan så jeg ved ikke hvordan det skal gribes an :)

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt om den allerede findes?

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har undersøgt det så godt som jeg nu kunne og jeg fandt ikke noget, så ja :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)