Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en venlig sjæl (advokat) eller anden person, med kendskab til love og regler, vedr. "socialt bedrageri" / enlige forsorger!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse B. Svenningsen:
Hvad er det for et svar, Teddy?

Det gør de jo så åbenbart ikke, efter som at punkt 3 og 5, er oplysninger de selv kan se og få afkræftet,

Når de ikke kan tjekke det hele, er det da smartest at tage et møde om det. Så kan det blive afklaret og i kan få præcis information om hvordan reglerne er!!??

Hvis i spiser sammen morgen og aften de dage hvor du overnatter, og du betaler når i køber ind til maden eller er ude at spise så nærmer det sig at hun ikke er enlig. Hvis du så også følger børnene i skole, og event. passer dem hvis hun skal ud om aftenen så nærmer det sig endnu mere.

Teddy

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske at der i de programmer med social bedrageri. Var lidt af det som er omtalt i dette brev. Som du nok skal være opmærksom på.

Nu synes jeg ikke at de beskriver hvad kærten får af sociale ydelser. Som det fremgår så er det kun bolig sikring hun får.

Hvis du er med til at betale for mad osv.

Samt som du selv skriver at i kører i Din bil. I Programmet var det mere hvor en lånte sin kærestens bil og havde ikke selv havde nogen bil.

Så er du med til at dække husholdnings udgifter. Så det kan du jo nok regne med at de vil grave lidt i.

Hvis det er rigtigt at i ikke er venner på FB. Kunne det jo også tyde på at i prøver og skjul jeres forhold.

Det er jo altid i sådan nogle sager at man føler sig anklaget til at man er blevet renset.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Jeg kan huske at der i de programmer med social bedrageri. Var lidt af det som er omtalt i dette brev. Som du nok skal være opmærksom på.

Nu synes jeg ikke at de beskriver hvad kærten får af sociale ydelser. Som det fremgår så er det kun bolig sikring hun får.

Hvis du er med til at betale for mad osv.

Samt som du selv skriver at i kører i Din bil. I Programmet var det mere hvor en lånte sin kærestens bil og havde ikke selv havde nogen bil.

Så er du med til at dække husholdnings udgifter. Så det kan du jo nok regne med at de vil grave lidt i.

Hvis det er rigtigt at i ikke er venner på FB. Kunne det jo også tyde på at i prøver og skjul jeres forhold.

Det er jo altid i sådan nogle sager at man føler sig anklaget til at man er blevet renset.

For lige at få tingene på det rene!

Jeg hverken henter eller afleverer hendes børn - Det står hun selv for!

Hun har egen bil - Som vi kører i og når lysten er der, tager vi min.

Jeg spiser der nogle gange, men på hendes regning - Netop for IKKE at gøre noget forkert - Jeg har da nogle gang købt en god flaske rødvin og en rød bøf med fra slagteren. Men hvis dette betegnes som "bidragelse til husholdningen", så er det sygt ;-)

Jeg har ingen af mine ting der - Hvis jeg har, tager jeg dem med hjem, dagen efter.

Jeg har min helt egen husholdning, bolig og faste udgifter! :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Det viser sig jo desvære alt for ofte, at der er personer, som hæver kassen uberettiget, hvilket jo betyder at der færre penge til de, som for alvor har behov.

Det har intet med hverken stasi eller stikkere at gøre.

Du sidder her og gætter på hvor mange der rent faktisk er skyldig ?. Du kender ikke tallene, men alligevel gør du dig til dommer i den her sag. Har du nogen tal der viser hvor mange der er skyldig ?. Har du nogle tal der viser hvor mange der bliver uskyldig dømt ?.

Lad os se om du siger det samme når nu en af dine naboer melder dig ?. Det var nøjagtig det her Stasi gik ud på.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Fru Hartmann:

Det viser sig jo desvære alt for ofte, at der er personer, som hæver kassen uberettiget, hvilket jo betyder at der færre penge til de, som for alvor har behov.

Det har intet med hverken stasi eller stikkere at gøre.

Du sidder her og gætter på hvor mange der rent faktisk er skyldig ?. Du kender ikke tallene, men alligevel gør du dig til dommer i den her sag. Har du nogen tal der viser hvor mange der er skyldig ?. Har du nogle tal der viser hvor mange der bliver uskyldig dømt ?.

Lad os se om du siger det samme når nu en af dine naboer melder dig ?. Det var nøjagtig det her Stasi gik ud på.

Jeg dømmer ikke nogen, hvor fik du lige det fra?

Adskillige kommuner har jo intensivt jagtet folk som snyder sig til penge - jvilket jeg mener er helt Ok.

Jeg frygter ikke anmeldelser fra nogen nabo, som i øvrigt ligger pænt langt væk herfra :-) , da jeg hverken modtager sociale ydelser, eller snyder mig til andet.

Har du selv tal på uskyldige dømte mennesker?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du går meget i forsvar. Denne holdning skal du nok pakke ned til i har været til det møde og holde det kølige overblik. Husk også at du ikke skal vise det på nogle måde. Det er 100% poker fjæs.

Ellers borer de bare mere.

Jeg kommer bare med et råd (Uden at have viden på området og ud fra et TV program) til hvor de vil grav og stille spørgsmål det skal de fordi de kan/må ikke lade et sådan brev gå forbi uden at de undersøger det.

De bruger jo også FB og hvis du/i holder det skjult kan de jo også føle at i prøver at holde det skjule for dem. Jeg siger ikke at det er det i gør.

Husk at i må have en bisider med en som ikke er part i sagen. Det gør også at der er en som kan huske ting som ikke har med de anklager som vil komme. Som du vil føle som går personligt efter dig/jer.

Som du farer op og som du beskriver det. Så tyder det på at i har holdt det skjult. Om du i Social forvaltnings termer er med til at dække udgifter i husholdningen og de dermed kan have den holdning. Det ved jeg ikke. Men tæl til 10 inden du farer op til et sådan møde. Deres lunde er kort hvis dit blog koger over. Så føler de at der er noget at komme efter. Så 100% poker fjæs. Rolig. Rolig. Helt rolig.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Adskillige kommuner har jo intensivt jagtet folk som snyder sig til penge - jvilket jeg mener er helt Ok.

Jeg frygter ikke anmeldelser fra nogen nabo, som i øvrigt ligger pænt langt væk herfra :-) , da jeg hverken modtager sociale ydelser, eller snyder mig til andet.

Så du mener at Kommunen skal have både Politiets og Domstolenes magt i dette Land ?. Så undrer det mig at du ikke er emigreret til Rusland. Der vil du sikkert føle dig bedre hjemme.

Her er lidt læsning til dig = http://politiken.dk/rejser/guide/europa/tyskland/berlin/ECE2105006/rundtur-paa-stasi-museet-i-berlin-stasi-ville-have-elsket-facebook/

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har styr på sit, så bare duk op på kommunen og få det overstået. Så er det ude af verden ;)

Men for at kommentere på øvrige indlæg og uden at have konkrete tal, så hører man om rigtig mange der snyder. Og ike kun lige når det omhandler børn, det kan eksempelvis også være hvis den ene er i job og den anden er på pension. Så vil vedkommende på pension blive skåret i, da der jo er en indtægt. Dem hører man rigtig meget om. Der e rigtig mange der går fra hinanden/bliver skilt, når gensidig forsørgerpligt træder i kraft (hvis den gør) fordi den ligger 100% op til bedrageri. Men forståeligt mener jeg, men det er så en helt anden debat.

Pøj pøj med kommunen ;)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Sådan nogle sager er super ubehagelige, og man hurtigt bliver registreret i kommunens register , det er ikke særligt rart eller optimalt for en far og mor der har et barn sammen.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Lad os se om du siger det samme når nu en af dine naboer melder dig ?. Det var nøjagtig det her Stasi gik ud på.

Jamen det er så svinsk at man kan anmelde personer / firmaer anonymt hvis man er brødnid eller har en nabostrid det hører sq ikke hjemme i Danmark, et par bekendte (eget firma) blev anmeldt af en nabo pga. misundelse og skal hele møllen igennem med skat ikke de har noget at skjule men det kræver bare tid og penge det kan sq være dyrt når man er selvstændig med revisor, advokater osv. Så nej til anonyme anmeldelser. Jeg kan jo bare sidde her foran min Pc og sende anonyme anklager til skat om  gud og hver mand og skat og kommune skal følge op! Ja det gavner måske den offentilig sektor da de får brug for flere kontrollanter. STASI Samfund Føj.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)