Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt webhotel til Drupal

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Så fri trafik i sig selv, da størstedelen af de danske websites har danske besøgende

Du glemmer helt søgemaskinerne - deres robotter er altid fra udlandet, og det kan godt i sig selv trække en del trafik. Men så kan man naturligvis bare blokere for dem :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Ronnikc

Nu er DIXen ikke et knudepunkt efterhånden, men bliver stadig betegnet sådan.

 

 

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

excalibur:

Er der nogen der kan hjælpe med DB problemet. Det må være noget i den måde jeg ikke har bruger/rettigheder. Men jeg kan ikke se hvordan jeg får det.

Ja din udbyder ingen anden, du spilder reelt din tid ved at lægge problemet herind. Det du beder om er support, som kun din udbyder kan give dig svar på.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv kunde hos webname.dk, og det er jeg utroligt tilfreds med. Altid oppe, hurtig server. Har 4 online sider kørende uden problemer.

Mvh,

Mads Kjærgaard

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Tygsen:

Det er ikke rettet direkte mod gigahost men på alle lavpris hoteller og mindre seriøse udbydere der er med til at gøre hosting marked utrolig svært at gennemskue. - Det er ligeledes disse firmaer der er med til at indføre irriterende begrebet som fri trafik men istedet pakker sig ind i en masse gummiparagraffer om nedlukning hvis man belaster deres server mere end normalt og lign.

Mange tak. Så kan det måske være, at folk efterhånden begynder at forstå at der er forskel på udbyderne.

 

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Potter:

 Tak for de mange svar... jeg er ikke blevet mere afklaret, men har fået en masse at tænke på ;)

Jeg er efter stabilitet og hastighed - det er her jeg er blevet lidt skuffet over Surftown. Men igen - det er også vildt billigt, så klart - hvad kan man regne med. Fair nok.

Det er ikke plads jeg er efter, men hastighed og frihed... håber at SafeMode Off vil gøre det lettere for mig.

Det med hastigheden - det er der ikke nogen der skriver noget om. Jeg oplever som sagt at min Wordpress er blevet meget langsom på Surftown.

Egen server - det ville jeg gerne, men at skulle til at hyre Unix eksperter er nok lige Overkill til det jeg futter rundt med.  

nå, men tak for alle kommentarerne.... bliver alligevel lidt klogere hele tiden ;) 

Hej Potter,

Her hos Surftown er vi netop gået over på Drupal, men det er et system der virkelig kræver noget jern samt safe-mode off. Så jeg klart anbefale en VPS løsning eller dedikeret server, så du ikke pludselig står med håret i postkassen!

Vedr. din WP-løsning forstår jeg ikke at den skulle køre langsomt. Du kan evt. prøve at flytte til en anden DB-server - du skal bare skrive til supporten, så fikser de!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan se indlægget er startet for temmeligt lang tid siden, men hvis det er interessant kan vi sagtens tilbyde at du får din egen VPS (lille virtual server) som vi administrere for dig. Priserne starter fra 299 kr. ex moms pr. måned med 10 gb plads og 500 gb trafik.

Hvis du er interesseret kan du fange mig på jh@webname.dk

De bedste hilsner fra Jannik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Potter:

Egen server - det ville jeg gerne, men at skulle til at hyre Unix eksperter er nok lige Overkill til det jeg futter rundt med.  

Hvis du køber Server eller Vserver hos koster opsætning og vedligeholdelse af en applikationsplatform til Drupal ikke alverden.

Desuden kan vi, da vi selv benytter Drupal, lave en specifik Drupal opsætning til dig og ikke bare en std. lamp server :)

Derudover kan du de fleste steder købe et kontrolpanel og selv foretage det meste vedligeholdelse :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Hej,

Jeg kan se indlægget er startet for temmeligt lang tid siden, men hvis det er interessant kan vi sagtens tilbyde at du får din egen VPS (lille virtual server) som vi administrere for dig. Priserne starter fra 299 kr. ex moms pr. måned med 10 gb plads og 500 gb trafik.

Hvis du er interesseret kan du fange mig på jh@webname.dk

De bedste hilsner fra Jannik

Her kan man desuden tilføje ubegrænsede websites. Der bliver taget backup af hele serveren dagligt.

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)