Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med at ranke i Google med Wordpress i stedet for Frontpage

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 9
Fra  http://juletræer-fyn.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har tidligere lavet ern hjemmeside i frontpage, som ligger rigtig fint på google. Nu har jeg fået lavet en hjemmeside mere i wordpress, men den kan jeg ikke rigtig få til at ligge godt på google. Kan nogen svare mig på, om det kan have noget at gøre med at jeg har brugt wordpress istedet for frontpage.

Skal jeg have nøgleordrene til at indgå i min tekst på forsiden?

Skal nøgleordrene også skrives under content, distribution?

Er der kun plads til få nøgleord i wordpress - i frontpage kunne jeg skrive ligeså mange jeg vill?

Ville være super glad hvis nogen vil svare mig ell. har forslag til hvad jeg kan ændre på hjemmsiden.

Hjemmesidens adr: http://www.juletræer-odense.dk

 På forhånd tak

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Så vidt jeg kan se, så er den hjemmeside du linker til ikke lavet i WordPress, er det korrekt? Skype-Wondering

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Bare for at tage fat i nogle centrale punkter:

  • Hjemmesiden der linkes til er ikke bygget i WordPress
  • Dit domæne er registreret den 01. december 2013, hvilket gør det til et MEGET nyt domæne
  • Meta Keywords benyttes ikke af Google. Læs mere her
  • Din hjemmeside svarer både med og uden www. hvilket betyder at Google ser hjemmesiden som to forskellige hjemmesider. Løs dette Duplicate Content problem ved at lave en 301-redirect fra den ene version til den anden
Sagt på en anden måde: du er kan ikke forvente at ranke fantastisk, når du har et helt nyt site hvor der ikke er styr på det mest basale rent SEO-mæssigt. Hav fokus på at skrive et ordentligt tekststykke, hvor dine søgeord fremgår flere gange, og lav desuden en overskrift hvor søgeordet også fremgår. Skift din title så den ikke blot indeholder søgeord, men faktisk er i sammenhængende tekst. Så lover jeg dig at du vil begynde at ranke bedre.'
Mange hilsner
Emil
Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Godaften.

Så vidt jeg kan se, så er den hjemmeside du linker til ikke lavet i WordPress, er det korrekt? Skype-Wondering



Hej Emil.


Ja, Hjemmesiden er ikke lavet i Wordpress og er håndlavet af mig selv.

vh.

Frederik Andresen.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

  • Hjemmesiden der linkes til er ikke bygget i WordPress
  • Dit domæne er registreret den 01. december 2013, hvilket gør det til et MEGET nyt domæne
  • Meta Keywords benyttes ikke af Google. Læs mere her
  • Din hjemmeside svarer både med og uden www. hvilket betyder at Google ser hjemmesiden som to forskellige hjemmesider. Løs dette Duplicate Content problem ved at lave en 301-redirect fra den ene version til den anden

Dav Emil B.

- Den er ikke skrevet i Wordpress, det er korrekt, den er håndlavet af mig.

- Det har du ret i ja, men indtil videre er det gået fint.

- Det har jeg været inde at kigge på, men klienten ville have keywords, så det skader jo alligevel ikke :)

- Jeg går lige ind og kigger på at lave en 301-redirect.

Vh Frederik.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop det autoplay det er voldsomt stressende når folk sidder og leder efter information på din side. du har ikke defineret sproget på din side det betyder at google ikke ved den er på dansk og henvender sig til dansksproget

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville afgjort også fjerne musikken.

Tror der skal sælges mange juletræer før det kan dække hvor dyrt det kan risikere at blive at lægge et gratis download af "All I Want for Christmas" med Mariah Carey ud :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Wordpress er elendig til at klare SEO for sig selv. Hent og installer dette plugin http://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ (som burde være en del af kernen) - og SEO bliver let som en leg, det er jo ikke raketvidenskab.

Og ærligt talt, Frontpage er den direkte vej til, ikke at blive taget seriøst. Det er lidt det samme som at tage en stor sten eller kæp med til kontraktforhandlinger..

Minder mig lidt om dengang jeg var dreng, og internettet var farverigt og epilepsi-inducerende: http://www.theworldsworstwebsiteever.com/  

Tilføjelse: Der er en tosse derude der tager hvad jeg siger om SEO folk, dybt til hjerte, og er bange for at jeg ødelægger hans/hendes forretning... Rolig nu, også selvom SEO er nemt, er der jo stadigvæk mange der ikke kan finde ud af det! Du har stadigvæk arbejde de næste mange år.

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Bjørn Hassing Nielsen:

Wordpress er elendig til at klare SEO for sig selv. Hent og installer dette plugin http://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ (som burde være en del af kernen) - og SEO bliver let som en leg, det er jo ikke raketvidenskab.


Og ærligt talt, Frontpage er den direkte vej til, ikke at blive taget seriøst. Det er lidt det samme som at tage en stor sten eller kæp med til kontraktforhandlinger..

At sige at SEO er let som en leg, blot man vælger at installere et SEO-plugin, svarer omtrent til at du kan lave gourmetmad med lukkede øjne, blot fordi at du har investeret i en god stegepande.

Du glemmer følgende:

  • Med ringe tekster, titles og mængder af Duplicate Content er tingene op ad bakke rent SEO-mæssigt (her gør installationen af et plugin ikke en fis)
  • Installerer man blot WP SEO by Yoast uden at konfigurere det, vil systemet stadig spytte DC ud
  • Stiller du dit SEO-plugin forkert, vil det gøre mere skade end gavn
  • At trådstarter faktisk ikke et WordPress site
Andreas Bjørn Hassing Nielsen:
Tilføjelse: Der er en tosse derude der tager hvad jeg siger om SEO folk, dybt til hjerte, og er bange for at jeg ødelægger hans/hendes forretning... Rolig nu, også selvom SEO er nemt, er der jo stadigvæk mange der ikke kan finde ud af det! Du har stadigvæk arbejde de næste mange år.
 
Ro på. Henviser du til at du fik 2 stjerner af mig, må du meget undskylde. Jeg er på ingen måde bange for at du ødelægger min forretning - så længe at folk lever i troen om at de kan fixe alverdens problemer blot ved at knipse med fingrene, er der mere end arbejde nok til mig og mine kongulegaer ;)
 
Du fik hvad du fik, fordi du giver trådstarter et svar som ikke vil hjælpe ham. SEO er ikke noget der "klarer sig selv", som du skriver i dit indlæg. Ved blot at henvise til et ellers udemærket plugin, flytter du fokus fra hvor problemerne (og dermed også løsningerne) er. Løsningen i trådstarters tilfælde er at lave lidt ordentlig tekst, at skrive en god title samt at rette Duplicate Content problemet. 
 
- Emil
Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
At sige at SEO er let som en leg, blot man vælger at installere et SEO-plugin, svarer omtrent til at du kan lave gourmetmad med lukkede øjne, blot fordi at du har investeret i en god stegepande.

Uden SEO-plugin i Wordpress: SEO er svært, og nogenlunde det samme som at lave gourmetmad med hånden som pande.
Med SEO-plugin i Wordpress: SEO er let, og nogenlunde det samme som at lave gourmetmad med en god stegepande.

Emil Blücher:
Du glemmer følgende:

  • Med ringe tekster, titles og mængder af Duplicate Content er tingene op ad bakke rent SEO-mæssigt (her gør installationen af et plugin ikke en fis)
  • Installerer man blot WP SEO by Yoast uden at konfigurere det, vil systemet stadig spytte DC ud
  • Stiller du dit SEO-plugin forkert, vil det gøre mere skade end gavn
  • At trådstarter faktisk ikke et WordPress site

Jeg har ikke glemt noget. De instruktioner som du skriver der, er en del af introen i WP SEO. Og når man installerer et plugin (i min tankegang) så gennemgår man også instruktionerne der medfølger.

Jeg er godt klar over, at hans side ikke er et WordPress site, men det var det, han stilte spørgsmål til.

Emil Blücher:
SEO er ikke noget der "klarer sig selv", som du skriver i dit indlæg.

Hvor skrev jeg det? Har svært ved at finde det.

Det er OK. Du følte dig trådt over fødderne, kan læse mig til at SEO er en stor del af dit liv og din ekspertise - no hard feelings?

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)