Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Marketing / Adwords Bureau el. Webshop ejer (Aalborg området) - Jeg vil gerne arbejde for jer - Læs Her :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et Adwords bureau eller en webshop med gang i!

Driver du et Adwords/online marketing bureau, eller har du en webshop, som kunne bruge en ekstra hånd helt gratis i en måned, så synes jeg du skulle læse med her. Om ikke andet, så vis indlægget til en du kender, som kunne være interesseretSmile

Jeg har relativt sent opdaget, at online marketing og webshops virkelig interesserer mig. Det er en fascinerende verden, som jeg først for alvor fik øjnene op for, da vi startede egen webshop i vores virksomhed.

Jeg har derfor gennem det sidste halvandet år, ved siden af mine studier, brugt rigtigt meget tid på lære omkring, adwords, google analytics, webshop drift, søgemaskineoptimering, fotografering, billedredigering, nyhedsbreve og wordpress (se min første side her).

Jeg har selv eksperimenteret med det via egen shop, været aktivamino og læst diverse E-bøger fra nogle af de hardcore drenge i branchen. Men jeg er efterhånden ved at være "træt af" kun at læse om, og jeg vil rigtigt gerne arbejde med det i praksis, og lære best practice 

Nu da jeg praktisk taget er færdig med min uddannelse som Finansøkonom, kunne jeg godt tænke mig at forfølge den her passion omkring online marketing og/eller webshop drift. Den praktiske erfaring er begrænset, hvilket også er grunden til, at jeg tilbyder mig selv gratis på prøve i en måned.

Jeg er super ambitiøs, videnbegærlig, og målet for mig, er altid, at imorgen skal være bedre end idag!.

Jeg er godt begavet, og kan godt lide at sidde og nørde med tal, analyser og statistik

Jeg har basal viden omkring html og css

Som udgangspunkt er Aalborg området mest interessant.

TLFRing til mig på 42 44 98 25

MailSend mig en mail her - eller via simonjakobsen88@gmail.com

KORT OM MIG

Jeg er 25 år, og med bopæl i Aalborg. Jeg har læst HA erhvervsøkonomi i 2 år på Aalborg Universitet inden jeg skiftede over til Finansøkonom uddannelsen, som jeg praktisk talt er færdig med. Jeg har desuden en matematisk studentereksamen.

Sammen med mine forældre driver vi en af danmark største jordbærfarme med direkte salg til over 30 supermarkeder, 5 egne salgsboder og over 80 ansatte i sæsonen. Jeg håndterer idag alt, hvad der har med markedsføring, website, og logistikken omkring levering af over 90 tons jordbær. Ligesom jeg er med i alle ledelsesbeslutninger.

Jeg holder rigtigt meget af analyse, tal, statistik, ligesom Excel er en af mine bedste venner :)

De bedste hilsner

Simon Jakobsen

PS:Hvis du ikke umiddelbart er interesseret, men kender en som kunne være det, så vil jeg virkelig sætte pris på, hvis du vil dele dette indlæg med vedkommende

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du er velkommen til at give mig et kald på 70444470 eller via PM

Mvh

Michael Nielsen

Bærbar.com

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Du har en meget spændende profil, og det er super, at du gerne i praksis vil forsøge at forbedre netmarkedsføring for en webshop.

Jeg er desværre ikke fra Ålborg, men til gengæld bor jeg i Køge. Jeg har lavet en webshop med secondhand-festtøj. Webshoppen har nu eksisteret i godt og vel 1 år. Min store udfordring er netop net markedsføring.

Lige nu har jeg en FB annonce kørende

Desuden har jeg en google adwords kampagne kørende

og jeg har betalt en ung mand for, at søge optimere min webshop, de sidste 2 måneder. Det har ikke givet de helt store resultater.

Min webshop hedder www.secondhand-festtoej.dk

Min facebookside hedder https://www.facebook.com/#!/de3lise?fref=ts

Min shop er indtil videre så ny og der skulle være gode muligheder for at gøre en stor forskel for shoppen ang. net markedsføring, så jeg tror det kan være en god og fin udfordring for lige præcis dig Simon.

Indtil videre er vores salg to produkter om ugen, og jeg skal, hvis der skal være mening med galskaben opnås et salg på minimum 3- 4produkter om dagen, og hvis flere skal have udbytte/ løn endnu mere. Laaang vej til målet. Vil du være med ?

Mange hilsner Else Nissen, Glentevej 7, 4600 Køge.  Du kan ringe til mig på tlf. 26145152, info@secondhand-festtoej.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)