Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge online. Villig til at bruge MANGE timer. Passiv indkomst.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at købe et par affiliate sider.

Jeg driver pt. 4 affiliate sider, som ialt har indtjent ca. 600 kr. i december.

Der skal dog tages højde for at det nok er julegaver osv. og at indtjeningen nok falder lidt igen efter jul.

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene alle sammen! 

Ronnie Gejl, for at have 4 affiliate sider, kræver det vel også 4 hjemmesider?. Så hvis man laver én god hjemmeside med meget trafik, kan det vel være det samme? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Bo Hansen:
for at have 4 affiliate sider, kræver det vel også 4 hjemmesider?

Ja.

Magnus Bo Hansen:
Så hvis man laver én god hjemmeside med meget trafik, kan det vel være det samme? 

Det handler også om at sprede risikoen.

Et domæne koster kun 45 kr om året, så det er billigt at gå i gang med side 2, 3, 4 og 5 også, når du først at betalt for webhotel.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo mange muligheder, og nu du er herinde i " E-handel, Internet & Online marketing"

Går jeg ud fra at det er internettet du er interesseret i..

Mit del mål er også at komme op på en minium 5000 om måneden så de flest udgifter er betalt..

Du kan prøve at tjekke Empower Network ud - klik på linket, og du bliver ført til en side hvor du skriver dit navn, og din mail ind - du bliver så vist en video der forklare dig hvad det er.

Det er en blog platform som er sat op rundt om en masse træningsvideoer der forklare hvordan du tjener penge med en blog.. faktisk rimelig genialt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mscheelhardt:
Du kan prøve at tjekke Empower Network ud - klik på linket, og du bliver ført til en side hvor du skriver dit navn, og din mail ind - du bliver så vist en video der forklare dig hvad det er.

Det er en blog platform som er sat op rundt om en masse træningsvideoer der forklare hvordan du tjener penge med en blog.. faktisk rimelig genialt.

Som koster 25$ pr måned. Det kan klares langt billigere med en billig hosting og domæne. Husk lige at fortæl hagerne inden du poster affiliate links, Mscheelhardt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja Jonas.. hvorfor tror du jeg siger han skal se vidoen.

og ja det kan måske gøre billigere, men en blog han selv sætter op, er for det første ALT For tidskrævende, og så har hjemmesiden sværere ved at rangere via SEO

Empower Network ligger som Nr. 279 Mest trafikkerede side i verden

http://screencast.com/t/JSHObkJlaj

Hvilket betyder den er meget nemmere til at rangere med via SEO.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Plus han får 5 videoer de lige har lavet fra 5 forskellige der tjener rigtig mange penge i EN der forklare om Emner de synes er vigtige for at få det bedste ud af at blogge.

Platformen i sig selv er genial, men træningen er dog den Mest uundværlige, den får man ikke andre steder.

Husk også at se deres [Affiliate link fjernet af moderator] hvor du kan se gennemsnittet af hvad folk tjener, det bliver opdateret hver 24 time



Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre skriver er affiliate en af de "nemmeste" måder at få passiv indtægt på.

Der er dog meget få danske affiliate aftaler, hvor man bliver belønnet løbende hver måned for de kunder man skaffer på abonnementsaftaler, men dem kan man finde flere af i bl.a. USA, hvor markedet også er væsentlig større (og også konkurrencen).

Et alternativ er - og ja, nu bliver jeg sablet ned, MLM / Direkte salg, hvor man stille og roligt får oparbejdet en kundebase og evt. et salgsteam (hvis det skal gå hurtigere), for derefter at blive belønnet over alle salg fremover, som kunderne under dig genererer.

Held og lykke med dit projekt.

Michael

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Det er ved at være et stykke tid siden jeg startede denne tråd og jeg har fundet frem til, at jeg vil lave hjemmesider. Jeg er allerede godt i gang :)

Tak for jeres svar og råd. 

Mvh. Magnus. 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligegyldigt hvad. er det i hvert fald en god idé at starte en blog. Skriv om hvad der nu interesserer dig og brug det som et køretøj til at lære gamet. Den kunne handle om whatever, f.eks. dit mål om at skabe en passiv indkomst kilde. Jeg har selv samme idé bryggende.

Derudover lærer du at formulere dig og skrive; utroligt vigtige egenskaber ikke bare indenfor online marketing, men forretning generelt.

Hvis du er ferm til engelsk vil jeg klart anbefale at ebogs publishing på Amazon Kindle ud. Det er uden tvivl én af de hurtigeste return on investment inden for online marketing.

Du kan læse om min erfaring med det i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/215537.aspx

Held og lykke herfra og lad os vide hvordan det går senere hen:) 

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)