Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge online. Villig til at bruge MANGE timer. Passiv indkomst.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en måde at tjene penge på online, en passiv indkomst. Jeg er villig til at bruge mange timer på det. 

Jeg har på nuværende tidspunkt, ingen hjemmeside eller blog og derfor ingen trafik af nogen form. Jeg ser helst, at jeg ikke behøver oprette en blog først.  

Det er et langsigtet projekt, så det er ikke et krav jeg tjener penge med det samme. Hvis jeg efter et halvt år tjener 1000kr om måneden ville jeg være mere end tilfreds, så længe der er mulighed for hele tiden, at blive bedre til det man nu end laver og dermed tjene flere penge på det, langsigtet. 

Jeg ved ikke om det et helt umuligt krav, men hvis i tror i kan hjælpe, er i meget velkomne til at komme med forslag. 

VH. Magnus 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have noget passivt på nettet, kommer du måske ikke udenom at have en hjemmeside af den ene eller anden art. Medmindre du køber trafik til affiliate links, men det kan godt risikere at blive en dyr affære hvis det ikke gøres ordentlig.

Ellers kan du få udviklet et app spil, udgive det gratis og losse reklamer på. Eller et browserspil af en art måske.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for forslaget :) 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke selv har en stor viden omkring programmering, så kommer du ikke udenom affiliatesites! Det er helt klart den mest anvendte, og nok også den letteste måde at komme igang på at få opbygget sig en passiv indkomst online. Mulighederne med affiliate er også uendelig store, så det er bare at komme igang :)

Du kan læse rigtig meget om det her på Amino i tidligere tråde. Ellers må du i gang på google, der finder du også rigtig mange gode blogge omkring selve startfasen osv.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus.

Jamen i princippet kan du jo komme i gang allerede nu, dog kræver det jo en hjemmeside at tjene online penge.
For at få en hjemmeside skal du have en hoster, altså både et domain navn, og et "web hotel".

Jeg ville anbefale at du starter med at tjene en smule penge med google adsense, hvilket faktisk er muligt.
Det gode ved google adsense er at jo en dårligere grimmere hjemmeside du har jo højere er indkomsten.
Tja, lyder skørt men sandt som sagt. Anbefaler hermed at du enten starter en blog. Hvis ikke skal du tage et stort skridt fremad.
Indgår en aftale med en person du kender som sælger nogle varer, eller en forretning på din webshop du så skal starte.
Hermed indgår du en aftale med dem, hvor du sælger deres produkter på din egen side hvor du samt har fortjeneste og dem.
Dette ville dog kræve erfaring, så derfor anbefaler jeg at du blogger, med google adsense undersøg det. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :). 

Har læst om affiliatesites og affilliate marketing, er i tvivl om det er det samme? 

For at bruge affiliatesites er det så ikke et must at have en blog eller hjemmeside, med trafik? 

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er allerede i gang, har lige tjent 2kr hehe. 

Det ser ud til, for at have en platform og en nogenlunde omsætning på langt sigt. Er det et must, at lave en blog eller en hjemmeside med god trafik. Så jeg må jo bare komme i gang :).

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig er det et langsigtet projekt.. Men du er jo villig til at lægge en masse timer i det, og så skal det nok lykkes for dig! Du skal bare være kreativ og tålmodig. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yasin4220:
Det gode ved google adsense er at jo en dårligere grimmere hjemmeside du har jo højere er indkomsten.

Internettet har rigeligt af lortesider som giver en lyst til at flå øjnene ud.

Magnus, lav en god side med godt indhold, det er det som skaber trafik. Jo bedre det er, jo mere tilbøjelig er folk til at linke til det, fortælle det til venner osv.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)