Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop om 3D print

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Så er det min tur til at lave en webshop, og jeg vil sætte stor pris på jeres feedback! - http://greencreative.dk/

Nogle af de ting jeg selv er klar over skal rettes:

- Synligt CVR

- Ikoner af div. betalingskort

Det bliver rettet så snart et IVS bliver stiftet efter nytår :)

Jeg glæder mig til at læse jeres feedback! :)

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Ser ganske fin ud, synes jeg - enkel og overskuelig (wordpress?). I har et par forkerte links, på siden http://greencreative.dk/pages/udforsk-3d-print - boksen til venstre, "find 3d-filer på nettet", har en forkert destination, og de "relaterede produkter" under hver produktvisning, som i begge tilfælde angiver jeres andet produkt, peger tilbage på det samme produkt, man allerede ser på.

Hvis du er interesseret i lidt feedback på produkterne selv, så gi'r jeg også gerne lidt af det (som du så kan ignorere, hvis ikke... ;) ) - det er snedigt at have et par simple produkter, I selv har designet, og som er ret ukomplicerede; jeg forstiller mig, at I forventer mindst lige så meget forretning på at printe andres ting som på at sælge jeres egne, og så er det smart, at besøgende på siden kan se noget udramatisk og tilgængeligt.

Til gengæld tror jeg, I vil få flere af den slags kunder, hvis I viser lidt mere af processen, f.eks. en lille film af en 3D-fil's vej fra skærmen til fysisk objekt eller noget i den retning - denne teknologi er jo rimelig meget sort magi for de fleste, men man kan godt sænke entry-barren lidt.

Man kunne også forestille sig, i forbindelse med denne slags ikke-professionelle kunder, tilbød at håndtere filer fra f.eks. SketchUp, Blender og nogle af de andre gratis/billige 3D-programmer.

I forhold til de mere professionelle kunder kunne man måske også forestille sig lidt flere hårde data, f.eks. lidt om tolerancer, printstørrelser, maskine(r) m.m., så man kan se, at I er fagfolk.

Good luck!

:)

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

Tusind tak fordi du gav dig tid til at kigge den igennem - det var virkelig brugbart! 

Sjovt du nævner det, vi har godt tænk på at lave noget film og timelapse der forklarer processen, det kommer inden længe :) og god ide med at appellere til både private og erhverv ved at kræve noget forskelligt af dem :)
 

Linksne er nu rettet - godt set! 

Men fedt Jesper, tak! :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, hvilken printer benytter i?

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Wille:

Vi har brugt shopify :)

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Nielsen:
Fedt, hvilken printer benytter i?

Ultimaker fra Holland er vi glade for - der kommer nok snart flere til :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)