Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har "opdateret" hundeshoppen - giv kritik og få rabat :-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har over længere tid arbejdet på vores nye side http://billigedyreartikler.dk.

Derfor kunne vi vældig godt tænke os konstruktiv kritik alla "Prøv at lave noget blå", "indsæt et andet billede" eller hvad I ellers kan finde på.

Alle kommentarer som hjælper os på vej får selvfølgelig en rabatkode på en PM som tak for hjælpen.

Håber I gider bruge 5 minutter på at gennemgå vores nye butik og komme med et par kommentarer Smile

God lørdag allesammen,

Karina og Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille bump, 26 har "læst debatten" og 8 har besøgt siden fra linket, håber at høre fra nogen af jer Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er bare superflot Yes Der er ikke så meget andet at sige :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Tak for din kommentar Smile

Er der ikke nogle ting som du synes er "trælse" eller forvirrende, som måske skulle laves om/rettes til?

Mvh. Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Opdagede kun nogle meget enkelte og virkelig små-detalje ting. Der mangler lidt margin i mellem jeres Facebook-boks og Trustpilot-boksen, de sidder lidt for tæt på hinanden. Det samme gør sig gældende med "Læg i kurv" og "Tilføj til min ønskeliste". 

Derudover måtte der da gerne være et billede af dig og Karine på "Om Billigedyreartikler.dk"-siden, når i nu skriver under med hvem i er! :) (Selfølgelig ikke nødvendigt!). Det var de eneste ting jeg bemærkede ved et hurtigt kig på siden! 

Held og lykke med den!

Mvh.
Sigurd K.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina og Steffen.

I jeres 'kurv' har begge knapper det samme link. Er det bevidst? 

- Få jeres telefonnummer op i jeres banner med jeres andre fordele. F.eks. Brug for hjælp? Ring xxxxxx.

- Jeres titles er ikke helt super alle steder, f.eks. når man trykker på 'Hundetilbehør'. 

Lige lidt forslag til jeres checkout:

- Fjern de to bokse 'Opret din konto' og 'Allerede registreret' 

- Telefonnummer - Er det nødvendigt at oplyse? 

En af de bedre udgangspunkter vi har set herinde. Lange produkttekster kan også gøre en stor forskel, men synes jeres basale udgangspunkt er rigtig fornuftigt Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg klikker ind under kattetilbehør finder jeg "hundesenge"....

Hvis det er de samme I sælger til både hund og kat, så kunne I nøjes med at kalde dem for senge! 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over denne sætning

" Vi regner med snart at kunne tilbyde forsendelse som brev (uden forsikring) på mindre pakker "

Nu ved jeg ikke om du forsøger at fraskrive dig ansvaret, men det kan man ikke.

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sigurd K.:

Hej Steffen,

Opdagede kun nogle meget enkelte og virkelig små-detalje ting. Der mangler lidt margin i mellem jeres Facebook-boks og Trustpilot-boksen, de sidder lidt for tæt på hinanden. Det samme gør sig gældende med "Læg i kurv" og "Tilføj til min ønskeliste". 

Derudover måtte der da gerne være et billede af dig og Karine på "Om Billigedyreartikler.dk"-siden, når i nu skriver under med hvem i er! :) (Selfølgelig ikke nødvendigt!). Det var de eneste ting jeg bemærkede ved et hurtigt kig på siden! 

Held og lykke med den!

Mvh.
Sigurd K.  

Hej Sigurd,

Tak for dine inputs - dejligt med friske øjne på designet! Jeg har taget dine bemærkninger til mig og vil få dem "udbedret" hurtigst muligt.

Kan jeg tilbyde dig rabat på nogle hunde/katteprodukter? Smile

Mvh. Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Hej Karina og Steffen.

I jeres 'kurv' har begge knapper det samme link. Er det bevidst? 

- Få jeres telefonnummer op i jeres banner med jeres andre fordele. F.eks. Brug for hjælp? Ring xxxxxx.

- Jeres titles er ikke helt super alle steder, f.eks. når man trykker på 'Hundetilbehør'. 

Lige lidt forslag til jeres checkout:

- Fjern de to bokse 'Opret din konto' og 'Allerede registreret' 

- Telefonnummer - Er det nødvendigt at oplyse? 

En af de bedre udgangspunkter vi har set herinde. Lange produkttekster kan også gøre en stor forskel, men synes jeres basale udgangspunkt er rigtig fornuftigt Smile

Hej Simon,

Uh, det med kurven har jeg faktisk ikke været obs på - det må jeg hellere tjekke op på eller fjerne den ene knap.

Jeg har noteret mig de øvrige bemærkninger og får dem implementeret løbende - mange tak!

Kan jeg tilbyde rabat på nogle af vores produkter til dig? Smile

Mvh. Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)