Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har "opdateret" hundeshoppen - giv kritik og få rabat :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Jensen:

Det er en side med fristende produkter til meget gode priser, set med mine hundeejerøjne.

Jeg tror, I med fordel kan gøre lidt mere ud af produktbillederne.

Mange af produkterne bliver ret små og lidt svære at bedømme, både fordi billederne ikke er helt klare (bedre lyssætning?) og fordi produktet ikke fylder hele billedfladen ud - der er meget råhvid baggrund omkring mange af produkterne. Så en tættere beskæring omkring motivet, eller evt. fritlægning, vil fremhæve produktet bedre.

Endelig savner jeg lidt flere oplysninger til det enkelte produkt, f.eks. hvilke materialer er det fremstillet af, kan hundekurven eller betrækket vaskes m.m.? Det ville også være til stor hjælp med eksempler på, hvilke hunderacer de enkelte ting passer til størrelsesmæssigt.

Hej Lise, Mange tak for dine inputs, det er lige nøjagtig produktbeskrivelser og billeder vi skal til at kigge på - så dine indspark her er rene guldkorn Smile

Tråden her er smidt i favoritter og især dit indspark til indhold tager vi MEGET til os!

Kan jeg byde dig på en rabat på shoppen, hvilken hund har du i øvrigt? Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

- Menuen er lille og kun placeret ude til venstre. Overvej en topplacering.

- Hvilken type trafik lander på forsiden? Hvis det er folk der skal fristes, så overvej nogle produkter/kategorier som ikoner/billeder.

Det burde kunne få bounceraten til at falde markant.

Hej MOAA, vi ventede spændt på om nogen nævnte menuen, det er nemlig et af de punkter på vores "måske-og-jeg-ved-ikke-helt" liste.

Nu er den pointeret, så må der gøres noget! Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina & Steffen

Teksterne på Om-os siden, er utrolig velskrevet - de er meget troværdige! Smile

Det første jeg tænker, da jeg kommer ind på siden er at i reklamerer meget med "ViaBill", inden jeg overhovedet bestemt mig for om i har nogle produkter jeg kan li'.

De produkter i har på forsiden, fortæller i mig ikke om er de nyeste, de mest solgte eller bare dem i helst vil af med, det vil jeg gerne vide.

Generelt i topbanneret på forsiden, får jeg ikke rigtig nogen vigtig information, der ændrer min tilgang til siden, selvom at banneret fylder 50% af min skærm.

Jeg vil gerne lave nogle Fetch-games med min hund, så jeg vælger ChuckIt kategorien på forsiden, men der står ikke hvad listen er sorteret efter som standard.

Jeg vælger Drag N' Fly fordi den ser cool ud, og den vil min hund Chuck Norris elske, da jeg så kommer ind i kurven, ser jeg samme varer 2 gange, har jeg mon tilføjet den flere gange? Nå nej, den ene er Senest tilføjet (men jeg har jo kun tilføjet én vare).

(Jeg har lavet en lille smule Usability Testing her, men jeg synes helt klart i skal bruge nogle penge på at få testet det igennem professionelt).

Jeg kunne dog trodsalt, godt tænke mig lidt oprydning i designet, men det må være en anden snak, det er en fin lille webshop, godt arbede!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:

Tobias Hyldeborg:

Synes slideshowet er irriterende. Jeg kan ikke vælge hvilket slide jeg vil se, og det skifter ret hurtigt.

Umiddelbart fint logo - Men lidt uskarpt?

Når jeg scroller ned på en produktside, hvor der er et produkt med rabat, følger den lille røde boks med rabatprocenten med ned - Virker lidt mærkeligt.

Tak for dine indspark - rettede lige den "boks" der kører op og ned, det skal selvfølgelig være i orden Smile

Jeg tror du har ret i logoet, når jeg stirrer lidt på det kan jeg godt fornemme det du snakker om.

Mange tak for inputs - må jeg byde dig på en rabat?

Har ikke husdyr, så det er ikke super relevant - Ellers mange tak. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Williams:

Hej Karina & Steffen

Teksterne på Om-os siden, er utrolig velskrevet - de er meget troværdige! Smile

Det første jeg tænker, da jeg kommer ind på siden er at i reklamerer meget med "ViaBill", inden jeg overhovedet bestemt mig for om i har nogle produkter jeg kan li'.

De produkter i har på forsiden, fortæller i mig ikke om er de nyeste, de mest solgte eller bare dem i helst vil af med, det vil jeg gerne vide.

Generelt i topbanneret på forsiden, får jeg ikke rigtig nogen vigtig information, der ændrer min tilgang til siden, selvom at banneret fylder 50% af min skærm.

Jeg vil gerne lave nogle Fetch-games med min hund, så jeg vælger ChuckIt kategorien på forsiden, men der står ikke hvad listen er sorteret efter som standard.

Jeg vælger Drag N' Fly fordi den ser cool ud, og den vil min hund Chuck Norris elske, da jeg så kommer ind i kurven, ser jeg samme varer 2 gange, har jeg mon tilføjet den flere gange? Nå nej, den ene er Senest tilføjet (men jeg har jo kun tilføjet én vare).

(Jeg har lavet en lille smule Usability Testing her, men jeg synes helt klart i skal bruge nogle penge på at få testet det igennem professionelt).

Jeg kunne dog trodsalt, godt tænke mig lidt oprydning i designet, men det må være en anden snak, det er en fin lille webshop, godt arbede!

Mange tak for dine indspark Daniel - allerede nu er nogle af tingene ændret (fx det med senest tilføjet i indkøbskurven - det har vi simpelthen være blinde overfor). Dine øvrige betragtninger og råd er noteret på vores liste Smile
Jeg vil gerne byde dig på en rabat, hvis du, eller en du kender, har dyr? Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en super god og ikke mindst fristende side at besøge Smile

Må jeg anbefale, at i skriver ganske kort, hvornår i har telefon åbent og hvor lang svarfrist man kan forvente på mailen? Som kunde er det meget rart at vide før man kontakter jer. Jeg ser også i er ganske aktive på facebook. Hvis i også besvare henvendelser derigennem, så ville jeg helt klart også gøre kunderne opmærksomme på det.

Ellers som sagt. Super lækker og overskuelig side. 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)