Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående Succes ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt der er mange tråde med folk som har gode ideer, men tvivler ikke 1 sek på min ide. Kapitalen er det eneste som trækker mig tilbage nu. Min ide er lavet en gang før på verdens basis med kæmpe succes!  

mit budget er relativt lille og for små 100k danske, er alt kørende med produktion og butik ! 

Mit spørgsmål er hvordan kan jeg finde investore som ikke stjæler min ide? og hvrodan får jeg 100k danske ASAP? 

har haft utallige af ideer,projekter og hjemmesider som jeg har ville prøve for sjov. men denne ide er noget helt specielt og ved den kan kun blive et hit.

har brug for proffesionel og konstruktiv feedback. 

Det er bare et spørgsmål om tid før det bliver et franchise... 

nogle der kan hjælpe mig med flere oplysninger??

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt sikker på din ide er det vel bare at oprette en virksomhed og tage lånet i banken eller få det som kassekredit hvis penge er hurtigt tjent ind igen.

Så sliper du for at være bange for nogen stjæler din idé.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du løsner så meget du tør og beder så evt investorer underskrive fortrolighedserklæring. Jo mere du forlanger af den slags, jo færre vil ha interesse, for hvad hvis din ide faktisk var på deres tegnebræt i en eller anden form allerede. Den med en person der nu har fundet en genialt koncept, den mødes de fleste investorer af flere gange om måneden, og du vil kunne genfinde den herinde i masser af tråde. Vist må der ind i mellem være noget genialt, men ofte ligger langt det meste i udførelsen 

Så går du ellers i gang med at lave materiale som du kan læse lidt om her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html og med så begrænset et beløb overvejer du stærkt om ikke du selv kan finansiere det eller kan klare dig via banken, læs om overvejelser bank eller investor HER 

VH john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan starte med at søge herinde under Amino kapital. Her finder du over 100 investorer, som kan hjælpe dig - hvis du har den rigtige ide og den rette strategi på plads.

Mvh Niklas

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spar sammen over de næste 12 måneder, så har du 100k, og er kørende selv. Og hvis du ikke kan vente, så må du ned i banken og tage et lån.

Du får ikke nogen til at investere medmindre du selv har langt mere "skin in the game" end en ide og lidt arbejde.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor jeg sætter kæmpe pris på amino. Ved godt der er langt fra ide til succes, men har efterhånden en del erfaring med projekter og ved udmærket at over 80% ryger i skralde spande... 

denne ide er jeg som sagt sikker ville satse pension alt + alt hva jeg ejede. 

Issued ligger i banken højst sandsynligt ikke vil låne mig pengene da jeg lige stoppet som soldat for 2 måneder siden og vil gå vejen som selvstændig. 

Er normalt ikke sky for at dele ider men denne føler jeg vil blive snuppet foran snuden af mig og ville være tåbeligt at gi hele min færdige Forretningsplan + Bilag til nogle med penge. 

Super mange gange tak for svarene det virkelig konstruktivt og noget jeg vil arbejde videre med i den kommende fremtid.. Angående det med at arbejde i et års tid og spare sammen NOT gonna happen .. da ideen vil højst sandsynlighed være fremstillet inden for den periode.

Vil kontakte nogle investore herinde fra amino, hvis det blir succes høre i nærmere ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)