Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og god søndag:)



Jeg sidder i et mindre hjemmeside eventyr, men min erfaring er kort sagt - meget lille!

Så derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der evt. vil hjælpe mig, jeg vil gerne have en hjemmeside lidt á la Aminos opbygning, hvor der kan være brugere, som kan skrive indlæg selv, og man kan kommentere på det, eller ihvertfald samme grund princip, så jeg håber virkelig der er en eller flere venlige sjæle, som vil hjælpe mig :)

Jeg har webhotel, domæne og sidder pt. og forsøger mig i WordPress



De bedste hilsner 

Jeppe G 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller skal der et 'tillægs program' til ?

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe, 

Wordpress kan klare brugere og kommentarer i  sig selv, men hvis du vil have et godt og velfungerende community, så synes jeg du skal kigge nærmere på BuddyPress (http://buddypress.org/about/), som så vidt jeg kan se indeholder flere af de ting du skal bruge :)

Held og lykke med dit projekt! 

Mvh.
Sigurd K.  

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe, 

Fedt at du er ved at kaste dig ud i et online eventyr!

Hvis du har Wordpress installeret på dit domæne er det jo sådan set "bare" at lege rundt med dét. Det er et glimrende værktøj, hvis det bruges rigtigt. Man kan få plugins til alt, og hvis du har tænkt dig at smide nogle kroner i projektet, kan man få nogle rigtig fede themes, og ellers kan en webudvikler ansættes til at designe dit helt eget til dig. På den måde slipper du for at have hænderne i koden. 

nemprogrammering.dk er et fantastisk sted at starte med at lære Wordpress, og ellers kan du Google lidt rundt  og se hvad du kan finde af tutorials :)

Hvis du har nogle spørgsmål, eller har brug for hjælp skal du være velkommen til at kontakte mig, enten her på Amino eller på mail (daniel@just-speak.dk) :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for hjælpen - nogle gange kan man ikke, 'se skoven for træer' ;)

Der ser udtil at jeg fik løst mit problem med jeres hjælp :)

Daniel poulsen, jeg tager dig måske på ordet, og kontakter dig hvis jeg er vildfaren igen - hvis det er okay ?:)

De bedste hilsner

Jeppe G

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal være så hjertelig velkommen - Nu hvor det jo er juletid ;)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Julen er jo hjerternes tid ;)og tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress - BuddyPress kan bruges. Men MyBB, phpBB og SMF kan også bruges :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)