Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WordPress/Hjemmeside mentor. Vil gerne give igen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Som overskriften fortæller, søger jeg en WordPress/hjemmeside mentor, en der kan rådgive mig og komme med tips og tricks.

Jeg har en masse idéer og hovedsagligt en jeg vil og føre ud i livet.

Hvis der er nogle der er interesseret i at blive min mentor, er jeg villig til at give igen. dvs. jeg gerne vil hjælpe min kommende mentor, hvis jeg har viden til det. Måske nogle pligter eller noget han ikke selv har tid til at gøre. 

Hvis du er interesseret må du gerne skrive lidt om hvad erfaringer du har og hvor lang tid du har arbejdet med det :) 

Mvh. Magnus. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle være mentor for nogen ville jeg helt klart gerne se at de havde lavet noget selv først. Alt info om hvordan man laver en hjemmeside og markedsføre en hjemmeside kan findes utallige steder på nettet. Nu skriver du ikke specifikt hvad det er du gerne vil have hjælp til, men der er som altid masser af hjælp at hente på amino, især når det gælder konkrete spørgsmål.

Tror også noget mere info om hvem du er og hvilke projekter du har ført ud i livet vil hjælpe dig med at finde en mentor. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Are you serious about this? or do you just want to learn to install some plugins and a Themeforest theme?

Because there are many WordPress Experts in here that can help you :)

What exactly do you want to do in WordPress?

Magnus Bo Hansen:

Hej amino. 

Som overskriften fortæller, søger jeg en WordPress/hjemmeside mentor, en der kan rådgive mig og komme med tips og tricks.

Jeg har en masse idéer og hovedsagligt en jeg vil og føre ud i livet.

Hvis der er nogle der er interesseret i at blive min mentor, er jeg villig til at give igen. dvs. jeg gerne vil hjælpe min kommende mentor, hvis jeg har viden til det. Måske nogle pligter eller noget han ikke selv har tid til at gøre. 

Hvis du er interesseret må du gerne skrive lidt om hvad erfaringer du har og hvor lang tid du har arbejdet med det :) 

Mvh. Magnus. 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Phillip. 

Phillip Dyhr Hobbs:
Are you serious about this?

Ja jeg er meget seriøs og vil bruge mange timer på det. Går ud fra du skriver på engelsk for SEO? Så svarer på dansk. 

Phillip Dyhr Hobbs:
What exactly do you want to do in WordPress?

Jeg vil bygge et community, hvor folk der interesserer sig for noget bestemt kan læse blogs, have debatter, hjælpe hinanden, bygge netværk, osv. Lignende amino, hvor interessen er iværksætteri. Jeg ved allerede hvad hjemmesiden skal handle om. Jeg har hundredvis af idéer og en masse blogindlæg som jeg allerede har skrevet og som er klar til at komme ind på hjemmesiden. :). I øjeblikket er jeg ved at dygtigører mig selv ved at læse artikler om opbygning af hjemmesider, SEO, marketing og alt det indebærer. 

Mvh. Magnus. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

I øjeblikket har jeg ikke brug for hjælp, men der kommer mange problemstillinger og det kunne være fedt at have en man lige kunne spørge, som har erfaring med det. Det ser dog ud til at folk i stedet for en mentor benytter de hundredevis af forummer og hjemmesider, som hjælper med WordPress. Det er super fedt!. Men jeg gad godt have en som jeg kunne have dialoger med, sparre med, osv. 

Mvh. Magnus. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

We can arrange something :)

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :) (my email is: info@your-virtual-ninja.com lets have a skype meeting after the 9th)
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

lidt sjovt at du skriver en besked på engelsk på 4 ord

hvor efter du bruger 32 ord på at forklare hvorfor du ikke skriver dansk og i den skriver du at du udmærket forstår dansk

 

så hvorfor ikke bare skrive de 4 ord på dansk fremfor at fylde debat med udnødvendigt stof

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars Seo Andersen:

lidt sjovt at du skriver en besked på engelsk på 4 ord

hvor efter du bruger 32 ord på at forklare hvorfor du ikke skriver dansk og i den skriver du at du udmærket forstår dansk

 

så hvorfor ikke bare skrive de 4 ord på dansk fremfor at fylde debat med udnødvendigt stof

Jesus, sikke noget at gå op i...

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars Seo Andersen:

lidt sjovt at du skriver en besked på engelsk på 4 ord

hvor efter du bruger 32 ord på at forklare hvorfor du ikke skriver dansk og i den skriver du at du udmærket forstår dansk

 

så hvorfor ikke bare skrive de 4 ord på dansk fremfor at fylde debat med udnødvendigt stof

G'day mate ;)

Maybe I used less time to write the danish text than the english ;)

I am a nerd right :)

See here--> http://www.your-virtual-ninja.com/jing/2014-01-01_1306.swf

Happy New Year to you ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)