Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjælp

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige  skrevet til min kollega, hans er super skarp til WordPress. så der burde komme et svar fra ham lige om lidt..:) 

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.Big Smile

Jeg har nu selv "leget" lidt mere med det, og er kommet frem til at det er vareurl jeg skal bruge til at linke kunden videre til produktet hos annoncøren, for i mit vareurl ligger mit partner-ads-ID.
Billedeurl er som navnet jo siger, et link til produktbilledet, men jeg kan virkelig ikke se hvor jeg skal indsætte det link.

Hvis jeg kun indsætter vareurl, kommer det hele til at virke bortset fra at der ikke er noget produktbillede i min shop.

Så hvis jeg selv skal sidde og åbne linksene, gemme billederne og derefter uploade dem til hvert enkelt produkt på min webshop, så ryger lidt at det smarte jo ved produktfeed.

Har du nogen ide om hvordan jeg får sat billedeurl ind det rigtige sted ??

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må undskylde det sene svar.. :)

men det er godt du lige fandt ud af det..

Men hvis du skal have produkt feed ind på din side, så er det en HTML kode du får fra partner ads som du bare skal sætte ind, hvorimod det program du bruger lyder for mig som om, du skal linke direkte til produkterne, og der skal du jo også sætte en urladresse på dit billede, hvor den nu ligger. 

Men de produkt feed du opretter på partner ads, er da bare en simpel HTML kode, du modtager når du har valgt katagorier og sådan, 

Så det andet program må være til hvis du skal linke direkte til et produkt: som er vareurl. og det billede du skal have på produktet er billedeurl: 

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det produktfeed jeg får fra partner-ads er en XML fil, hvor man bare trækker nogle enkelte tekster ind i nogle felter, og så uploader den selv alle produkterne til siden.

Jeg skal betale for mit plugin, for at bruge alle funktionerne til affialte produktfeed på min side, men så burde der også være styr på det.

Du skal vide at jeg er meget taknemmelig for at du har givet dig tid til at hjælpe mig.

Tusinde tak

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)