Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

sdtm:
Der mener jeg ikke det er forkert at snakke lige ud af posen.

Det er det heller ikke. Hvis du kun siger noget du kan bevise!- Ellers kan du hurtigt få en injuriesag på halsen.

Kan du bevise den anden persons kunde forbindelser, og hvorfor der måske er opstået en konflikt. Har du HELT styr på hvem der har retten på sin side, ja så er alt jo i skønneste orden. Hvis ikke, så skal du holde dig fra at kommentere på sagerne!

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

-

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Det er lidt en gråzone med et register over private hvor virksomheder kan advare hinanden, men det kommer der styr på.

Jeg vil stille Martin Thorborg følgende spørgsmål:

- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?

- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?

 -Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

-RUNE-:

Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Det er lidt en gråzone med et register over private hvor virksomheder kan advare hinanden, men det kommer der styr på.

Jeg vil stille Martin Thorborg følgende spørgsmål:

- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?

- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?

 -Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?

Hvis du mener Amino er så ringe så du har giver udtryk for. Hvorfor er du her så? - Hvorfor vil du overhovedet sættes i bås med sådan en samling forbrydere?

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Christoffer Tornbjerg:

Jeg ville hellere give en af dine omtalte svindlere en håndsrækning fremfor at give dig en...
Men det nok bare mig der ikke går ind for at udstille folk. I nutidens Danmark bliver man dømt på alt i ens liv, svindlere bliver dømt herefter, rygterne skal nok nå rundt Rune, specielt hvis det ikke bare lige er 500,- det omhandler.

Du selv, ville/er allerede stemplet af mig og sikkert mange andre nu, bare ved dit sure opstød.


- Et godt råd: Åben vinduet og skrig ud af det i stedet. 

Vh

Det er kun d. 5 januar og allerede er årets dummeste indlæg fundet. Mon du har samme holdning den dag du bliver taget i røven af et firma der åbenbart gør og har gjort det flere gange ? 

"Åben vinduet og skrig ud af det i stedet" Jøsses mand.. Kunne det tænkes at sådanne fjolser skal stoppes, så de ikke bliver ved med at lave samme nummer over for andre ? Problemerne forsvinder ikke fordi man lukker øjnene.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er jo et juridisk system til at håndtere svindlere, og der er masser af tosser der ikke aner hvordan de skal lave forretning og tror de er blevet svindlet uden at være det - masser af tosse anmeldelser på ex trustpilot men der er bestemt også svindelere og de skal afklapses

Amino har så, i lighed med faktisk mange andre fora - urfora og hvad ved jeg, bestemt at man ikke må hænge navngivne personer ud, fordi de ved, at de får besvær ud af det - skal slette indlæg så snart den berørte beder om det, og også risikerer at lægge spalteplads til ren chikane fra nogen der bare er sure og derved skade iværksættere, som måske tilmed ikke selv aner der er nogen der sviner dem til

Amino kunne udvikle sig skidt og tonen blive som i EB nationen så tak til Amino for en klar holdning. 

Det kan jo sammenlignes lidt med diskussion om man skal hænge folk man mistænker for pædofili ud på hjemmesider, for at hjælpe forældre med at passe på deres børn - uden at vi taler om dømte pædofile. Tanken er naturlig nok for mange,  men jeg mener den er uholdbar i et retssamfund.

Med hensyn til at ville lave en "hæng ud side" som vel vil minde lidt om Trustpilot, med en særlig amino afdeling så vil jeg sige som andre. Det kan man sagtens gøre, og kan man bevise sine påstande sker der ikke noget, men man skal være forberedt på en masse injuriesager og mulige erstatningssager for tabt forretning grundet injurier, hvis det alligevel viser sig, at historien ser meget forskellig ud, fra den som føler sig svindlet, og den som har løst en opgave.

Endeligt skal man jo ha nogen til at læse siden, og jeg ved ikke hvor let det bliver at få mange til at læse den.

Jeg synes faktisk hall of fame lyder meget godt - eller good-guys forum, hvor man kunne sige tak til folk der har udført en opgaveud tror dog let de bliver misbrugt til udhængning , men først og fremmest siger jeg som Ib: Tag dog og vær lidt skeptisk overfor gode tilbud. Check CVR nummer, undlad forudbetaling til fjerne steder eller rate betal. Kræv referencer så I selv kan høre andre der har fået leveret noget direkte og få lavet en klar kontrakt der siger hvad der skal leveres hvornår og hvad der skal ske hvis det ikke leveres, og kalkuler med risikoen hvis I så skal kræve penge retur fra Delaware eller Kualalumpur - hvor en sag kan være at ha ret - en anden at ret

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil lige bede folk om at holde sine personlige holdninger omkring det lovlige og etiske for sig selv. Det har ingen interesse for mig eller for andre.

Forslag til hvordan det skal gøres, navne , ideer osv er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

-RUNE-:
Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Så jeg går ud fra at du allerede har fået dig en godkendelse fra Datatilsynet? Hvis de har gennemgået dit kommende system, og sagt OK til det, så skal du jo bare skynde dig at komme i gang.

Jesper Laugesen:
Hvis du istedet ville lave noget konstruktivt, kunne det være fedt med en samling af alle gode tips og tricks til at UNDGÅ disse svindlere.

Den tanke har også strejfet mig. Problemet er desværre bare at de forkerte også læser med, og så kan det i stedet ende med at blive en guide til hvordan du ikke skal gøre, når du vil svindle. Desværre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 100 % dokumentation for den sag jeg snakker om, og så 100 % dokumentation fra tidligere sager mod personen.

Derfor mener jeg det er helt okay.

Gode spørgsmål der stilles til Thorborg, men er sikker på det ville være et kæmpe arbejde for dem at sætte sig ind i alle de sager.

Men kunne være fedt hvis man på en måde kunne komme det til værks:-)

Og er sikker på de snydere ikke selv syntes det er sjovt at blive snydt, men det er desværre nok den eneste måde de lærer det på.

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

-RUNE-:

Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Det er lidt en gråzone med et register over private hvor virksomheder kan advare hinanden, men det kommer der styr på.

Jeg vil stille Martin Thorborg følgende spørgsmål:

- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?

- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?

 -Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?

Hvis du mener Amino er så ringe så du har giver udtryk for. Hvorfor er du her så? - Hvorfor vil du overhovedet sættes i bås med sådan en samling forbrydere?

Så fordi han gerne vil snyd til livs og advare andre om det, er det et problem og han bør holde sig væk fra Amino ? 

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)