Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 5 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har svaret spørgsmålene 100 gange før, men jeg gør det gerne igen:

-RUNE-:
- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?


Fordi det er et forum hvor folk handler meget med hinanden.
Der er også meget svindel på Den Blå Avis, QXL og andre steder, hvor folk køber og sælger produkter og ydelser.
Når det er sagt, hører jeg faktisk ikke om særlig meget svindel på Amino, når man tænker på hvor meget folk køber og sælger til hinanden.
 

-RUNE-:
- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?


Amino dækker ikke over folk der snyder. Læs her hvad vores holdning er til svindel og hvad du kan gøre og vi gør:
http://www.amino.dk/wikis/faq/jeg-er-blevet-svindlet-paa-amino-hvad-goer-jeg.aspx


-RUNE-:
 -Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?


Det er besvaret i den ovenstående URL

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Jeg har svaret spørgsmålene 100 gange før, men jeg gør det gerne igen:

-RUNE-:
- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?


Fordi det er et forum hvor folk handler meget med hinanden.
Der er også meget svindel på Den Blå Avis, QXL og andre steder, hvor folk køber og sælger produkter og ydelser.
Når det er sagt, hører jeg faktisk ikke om særlig meget svindel på Amino, når man tænker på hvor meget folk køber og sælger til hinanden.
 

-RUNE-:
- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?


Amino dækker ikke over folk der snyder. Læs her hvad vores holdning er til svindel og hvad du kan gøre og vi gør:
http://www.amino.dk/wikis/faq/jeg-er-blevet-svindlet-paa-amino-hvad-goer-jeg.aspx


-RUNE-:
 -Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?


Det er besvaret i den ovenstående URL. 

De bedste hilsner

Martin

 

Jeg har ført set nogle af dine undskyldninger.  At du tisser i bukserne når du hører fra en advokat er ikke grund til at du skal dække over svindlerne. Du svarer ikke på mine spørgsmål, du snakker udenom.

Hvorfor beskytter du svindlerne og ikke brugerne?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

-RUNE-:

Jeg har ført set nogle af dine undskyldninger.  At du tisser i bukserne når du hører fra en advokat er ikke grund til at du skal dække over svindlerne. Du svarer ikke på mine spørgsmål, du snakker udenom.

Hvorfor beskytter du svindlerne og ikke brugerne?

Hvad med at starte med at blive kunde i virksomheden (Amino) inden du forlanger svar fra den?

Til crew... Mon ikke den tråd (*HOST*bruger*HOST*) bare skal lukkes?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Hvad med at starte med at blive kunde i virksomheden (Amino) inden du forlanger svar fra den?

Til crew... Mon ikke den tråd (*HOST*bruger*HOST*) bare skal lukkes?

Yes

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte Martin Thorborg hvad han ville gøre for stoppe svindlerne. Han svar var at jeg bare kunne finde et andet forum. Han er med andre ord fuldstændig ligeglad med at folk bliver snydt og vil helst undgå at problemet belyses.

Velkommen på forsiden min ven.!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

-RUNE-:

Jeg har ført set nogle af dine undskyldninger.  At du tisser i bukserne når du hører fra en advokat er ikke grund til at du skal dække over svindlerne. Du svarer ikke på mine spørgsmål, du snakker udenom.

Hvorfor beskytter du svindlerne og ikke brugerne?



Rune gør dig selv en tjeneste og dæmp dig lidt.
Du er ny bruger og burde stikke en finger i jorden, før du går til angreb på alt og alle.
Den her diskussion er taget vel 100 gange før, på de 9 år Amino har "levet".
Og hver gang er der ingen der er kommet med noget der bare ligner en halv løsning, der rent praktisk kan bruges.
Hver gang er det endt i en stor diskussion, hvor folk er helt uenige om hvad der skal gøres og ingen er blevet enige om noget som helst, andet end at det burde løses.

Verden ikke bare ikke så sort og hvid. Det du ser som svindel, ser andre som dårlig service, eller at du måske selv har været skyld i problemerne.
På Amino kan vi bare ikke være politi og dommere. Det har vi ikke kompetencer eller penge til.

Så nej, vi holder ikke hånden over nogen, det er bare ikke praktisk muligt at gøre så meget mere end vi gør i forvejen.

De bedste hilsner

Martin


 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

-RUNE-:

Jeg spurgte Martin Thorborg hvad han ville gøre for stoppe svindlerne. Han svar var at jeg bare kunne finde et andet forum. Han er med andre ord fuldstændig ligeglad med at folk bliver snydt og vil helst undgå at problemet belyses.

Velkommen på forsiden min ven.!



Så kom med en brugbar løsning, som ikke betyder at vi skal i retten et par gange om ugen og ikke skal ansætte en hær af folk til at administrere løsningen og slutteligt følger dansk lov.
Jeg venter med spænding.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Verden ikke bare ikke så sort og hvid.

Nej Martin... Men jeg garanterer også for, at du også har haft en alder hvor du troede at alt var enten sort eller hvidt. :)

God søndag!

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

-RUNE-:

Jeg har ført set nogle af dine undskyldninger.  At du tisser i bukserne når du hører fra en advokat er ikke grund til at du skal dække over svindlerne. Du svarer ikke på mine spørgsmål, du snakker udenom.

Hvorfor beskytter du svindlerne og ikke brugerne?



Rune gør dig selv en tjeneste og dæmp dig lidt.
Du er ny bruger og burde stikke en finger i jorden, før du går til angreb på alt og alle.
Den her diskussion er taget vel 100 gange før, på de 9 år Amino har "levet".
Og hver gang er der ingen der er kommet med noget der bare ligner en halv løsning, der rent praktisk kan bruges.
Hver gang er det endt i en stor diskussion, hvor folk er helt uenige om hvad der skal gøres og ingen er blevet enige om noget som helst, andet end at det burde løses.

Verden ikke bare ikke så sort og hvid. Det du ser som svindel, ser andre som dårlig service, eller at du måske selv har været skyld i problemerne.
På Amino kan vi bare ikke være politi og dommere. Det har vi ikke kompetencer eller penge til.

Så nej, vi holder ikke hånden over nogen, det er bare ikke praktisk muligt at gøre så meget mere end vi gør i forvejen.

De bedste hilsner

Martin


 

Jeg er ikke ny bruger. jeg har været her næsten siden du startede. - Det har jeg skrevet til dig.

Du snakker udenom igen.  Du bruger DBA som undskyldning hver gang. Hvorfor gør du ikke som dem så?

Du ved at det kun er et spørgsmål om tid før AMINO ender på forsiden hvis ikke der gøres noget

Side 5 ud af 10 (95 indlæg)