Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets Kick-ass: Tilbud på tekster, WP og Shopify

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er blevet kåret til Årets Kick-ass på Århus Innovation. Det vil jeg gerne fejre med en række gode tilbud.

Mit tidligere tilbud på webtekster streges. I stedet skriver jeg tekster til 15 øre pr. ord. Det er en besparelse på 10 øre pr. ord ift. min normalpris på 25 øre pr. ord.

Jeg tilbyder også opsætning af WordPress-sider (også WooCommerce) og Shopify-webshops. Du finder en vejledende prisopstilling nedenfor:

WordPress – 995 ekskl. moms:

  • Opsætning af template fra ThemeForest (temaets pris er inkluderet).
  • Opsætning af 5 til 10 undersider inkl. kontakt-form, kalender o.lign.
  • Installation af Google Analytics, hvis ønskes.
  • WooCommerce fås til samme pris inkl. integration af PayPal, Ewire el.lign.
  • Hosting og domæne er ikke inkluderet i prisen. Jeg opsætter dog gerne hos Unoeuro og genfakturerer.

Shopify – 1195 ekskl. moms:

  • Opsætning af template fra ThemeForest (temaets pris er inkluderet).
  • Opsætning af 5 til 10 undersider inkl. kontakt-form.
  • Installation af Google Analytics, hvis ønskes.
  • Opsætning af 5 produkter. Du fremsender tekst (el. benytter mit tilbud på tekst) og billeder.
  • Integration af PayPal, ePay, Quickpay el.lign.
  • Domæne og den månedlige abonnementspris er ikke inkluderet i prisen. Jeg registrerer dog gerne og genfakturerer.

Jeg kan kontaktes på nbo@nuvomedia.dk - du kan kontakte mig uforpligtende med henblik på tilbud eller spørgsmål. Tilbage er blot at ønske dig en fortsat god mandag.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette tilbud løber til og med d. 15. januar 2014. Jeg har fortsat god plads i pipeline.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)