Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for fitness centre?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra indlæggene burde det være klart at svaret er nej.

Men jeg mindes alligevel at jeg fik fitness betalt af mit arbejde engang.
Jeg kan husk fra dengang at der var nogle regler omkring at det skulle foregå i arbejdstiden og minimum x antal timer om ugen eller noget lignende. Altså at det var en fast aktivtet der foregik i arbejdstiden. Så der har været en ordning omkring det engang (eller bøjede firmaet reglerne).

Det er dog 5-6 år siden nu så det kan være lavet om.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ændret ganske meget i den type ting inkl. sundhedsbidrag og ordninger - præcist hvornår husker jeg ikke

Læg dertil den store forskel der er, også i beklædning og andet - mellem ejer af personlig virksomhed (eller hovedejer af ApS´) der er alene, i forhold til ordninger der laves for alle ansatte - men fittness er udgået

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg kender et par stuntmen vi har brugt - og de kunne som ikke en gang få fradrag for træning og fittness - den ene bad tilmed og bindende svar. Intet fradrag for fittness og træning, Skulle være reelt kursus som var nødvendigt for at vedligeholde og ajourføre sin faglige viden og uddannelse.

Heri lå også, at et kursus ikke måtte være af generel og almen karakter, idet det i så fald ikke ville kunne anses for tilstrækkeligt tæt relateret til den pågældende persons indkomsterhvervelse

Det var det svar han lige den gang videresendte til mig i hovedtræk - så ret klare krav.

vh 

Hej

Vil bare sige, at du kommer med vildt mange gode svar om vidt og bredt. Hver gang jeg klikker på en tråd, og det er mange, for at læse nærmere, så er du der med et superkompetent svar - imponerende :-). Tak fordi du er til!

Mvh. Kristina

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Flamboyanten:
Vil bare sige, at du kommer med vildt mange gode svar om vidt og bredt
Tusind tak du Big Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 12
Fra  www.bodyfocus.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

1000 tak til alle jer der bød ind på mit spørgsmål. opdateringen af tråden er vist et klart NEJ på om der er fradrag på fitness.

Tak for hjælpen og god dag.

Anja

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)