Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til en ny webshop/"bestillingssystem"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en virksomhed, der i dag sælger varer til erhvervskunder. Mine varer står på et lagerhotel og mit setup er i dag således, at mine kunder ringer/skriver til mig, hvorefter jeg sender bestillingen afsted til mit lagerhotel, som så pakker og distribuerer.

Jeg vil meget gerne have lavet en opsætning, hvor mine kunder kan gå ind på min hjemmeside, logge ind med deres eget brugernavn, se en oversigt over de varer de kan vælge imellem, lave en bestilling, hvorefter bestillingen går direkte til mit lagerhotel. Kort fortalt søger jeg en slags webshop, der kun er tilgængelig for mine kunder - altså en form for et bestillingssystem. AT lave en decideret webshop i Magento eller lignende ville nok være at skyde gråspurve med kanonkugler.

Derfor, kære Aminoer......Er der nogen af jer, der har erfaringer med lignende problemstilling?

De bedste hilsner herfra 

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximilian:
AT lave en decideret webshop i Magento eller lignende ville nok være at skyde gråspurve med kanonkugler.

Hvorfor det?

En webshop kan hurtigt og nemt opsættes i f.eks WordPress med et WooCommerce plugin.
Kunderne behøver jo ikke betale med det samme når de bestiller, og du kan nemt opsætte systemet så både du og dit lagerhotel får en email med de bestilte varer.

Alternativet kunne være en slags form-mail, men jeg synes faktisk at en decideret webshop (uden betalingsmodul) ville være en ret god løsning.
Jeg er sikker på dine kunder vil elske det. 

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi kan hjælpe dig med en 100% automatisk løsning, så du ikke skal tænke på andet end at få nogle ordrer i hus. 

Du kan læse mere her:

http://weship.dk/onlinestock/

God dag

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svar. Problemet er, at vi skal have muligheden for at skjule produkter, så at sige. Forstået på den måde, at vi skal have 100% kontrol over hvilke specifikke varer, der skal være synlige for hver enkel kunde. Det tror jeg ikke er muligt med Woocommerce, er det?

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximilian:
Hej Andreas

Tak for svar. Problemet er, at vi skal have muligheden for at skjule produkter, så at sige. Forstået på den måde, at vi skal have 100% kontrol over hvilke specifikke varer, der skal være synlige for hver enkel kunde. Det tror jeg ikke er muligt med Woocommerce, er det?

Der må jeg være dig svar skyldig, for det ved jeg ikke. Jeg kunne forestille mig at man på en eller anden måde kan "tweake" systemet, så det kan lade sig gøre.

Ellers kan det i hvert fald lade sig gøre hvis man bruger OpenCart. Der kan man oprette forskellige kundegrupper, og bestemme hvilke produkter der skal være synlige i de forskellige grupper. Priserne for de forskellige grupper kan også variere. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej maxi :)

Det kan jeg godt hjælpe dig med til en god pris. Altså f.eks. hvor at man skal have et log ind eller oprette et før man kan benytte siden. Og så komme ind og se priser og bestille. 

Send mig en pb eller en mail til mikkelshansen@live.dk

Mvh

mikkel

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en løsning. Der findes også et glimrende drop-ship-modul, hvor der automatisk fremsendes en mail til dit lager om hvad der skal "plukkes", fordelen ved det kunne også være, at hvis du har lager på flere lokationer kan det også indstilles til at håndtere den del.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)