Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knaldtilbud på WordPress-sider - 995 ekskl. moms

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige nogle spørgsmål:

Laver du en wordpress fra bunden eller bruger du templates? Og hvis du gør, er prisen på templaten så med i de 995 ekskl. moms

Tænker mere på, hvis jeg nu fandt den template jeg ville have siden bygget op omkring, om der så kunne blive et afslag i prisen?

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holst:

Har lige nogle spørgsmål:

Laver du en wordpress fra bunden eller bruger du templates? Og hvis du gør, er prisen på templaten så med i de 995 ekskl. moms? 

Tænker mere på, hvis jeg nu fandt den template jeg ville have siden bygget op omkring, om der så kunne blive et afslag i prisen?

Hej Morten,
Først og fremmest, så vil jeg gerne beklage det sene svar - har haft rygende travlt. Men jo, det kan vi sagtens finde ud af.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Fotograf Mads Dalegaard Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ku også godt tænke mig at se nogle referencer. :o)

Med venlig hilsen

Fotograf Mads Dalegaard

www.dalegaard.com

mail@dalegaard.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte os i en privat besked så skal jeg fortælle dig lidt om Nicolai som af helt åbenlys grund netop har slettet sin Freelancer profil

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)